POHLAZENÍ

POHLAZENÍ

Anotace: Někdy stačí tak málo, aby byl den veselejší....

Pomalu jsem se vlekla ulicí. Supermarket jsem měla již z dohledu.Ověšená plnými nákupními taškami, lehce zamračená a zadumaná,přibližovala jsem se k domovu.

Přemýšlela jsem si o svých věcech, o pátečním telefonátu, o velkém množství SMSek, o vztazích, lásce, zradě, zbabělosti...a o nabídce vyšší funkce v zaměstnání. Také to znáte? Když si něco řešíte v soukromí, vždy se k tomu téměř spolehlivě přidá něco vypjatého z práce. A nebo i odjinud zajisté něco neodkladného vybafne. Možná to tak ,,někdo nahoře" schválně zařizuje. Aby se člověk neplácal jen v jednom marastu. Jeho myšlenky se spravedlivě rozdělí mezi několik.

A vtom jsem ji potkala. Šla proti mně a asi mě již nějakou dobu pozorovala. Vlastně, byla spíš vlečena svou maminkou. Mohlo jí být tak kolem tří až čtyř let. Když jsme se spolu míjely, podívala se na mě a zeširoka se usmála. Tak dětsky, jen pusinkou. Nešlo jinak, než jí to oplatit. Měla jsem v tu chvíli pocit, jako kdyby tušila, že právě potřebuji pohladit. Ten její úsměv to pro danou chvíli dokonale splnil.

Ještě nějakou chvíli jsem před očima viděla její tvářičku a po zbytek cesty domů jsem se usmívala.
Autor srozumeni, 28.08.2012
Přečteno 410x
Tipy 1
Poslední tipující: poeta
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tolik krásy kolem nás,stačí se rozhlížet ;-)

28.08.2012 09:21:49 | poeta

To se Ti řekne...Mě musí trknout, abych si jí všimla. Díky za zastavení.

28.08.2012 09:24:26 | srozumeni

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí