Lék na škytavku

Lék na škytavku

Anotace: Ověřená záležitost!

Stalo se to tak nějak čekaně. V minulých dnech jsem potkala pár lidí, kteří měli cosi společného: ŠKYTAVKU. Už to se mi zdálo jako taková malá předzvěst, že mě to taky čeká. A ta nepříjemná slečna na sebe nenechala dlouho čekat. Když už jednou přijde, tak dlouho nedá pokoje, ale pak se třeba půl roku neukáže.
Psala jsem tehdy cosi na počítači, když přišel první škyt. To mi nadzvedlo mandle, protože ten protivný zvuk absolutně nesnáším. Jedno škytnutí následovalo za druhým a to se nedalo zastavit, i kdybych se na hlavu stavěla. Ze zoufalství jsem vyhledala pomoc odborníků.Mám tu výhodu, že bydlím na intru. Vyrazila jsem tedy na vedlejší pokoj, kde jsem věděla,že mají se škytavkou značné zkušenosti.
Vešla jsem k nim do pokoje. Mé kamarádky seděli na posteli a cosi studovali. "Nevíte něco na škytavku?" zeptala jsem se. Má školní spolusedící, která přes svou výšku sotva projde futrama, se chopila činu. Vytáhla z tašky petku s minerálkou a jako malému miminu mi dala napít. Vypadá to jednoduše, ale už jste někdy zkoušeli pít, když někdo jiný drží flašku? Nicméně už po pár locích, kdy jsem se skoro utopila byla škytavka pryč. Konečně OVĚŘENÝ LÉK!
Autor Veverkazeli, 30.10.2012
Přečteno 1058x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí