Kdo je víc? Otec nebo otec?

Kdo je víc? Otec nebo otec?

Podsaditá matka své dceři nepokrytě sdělila: „Není důležité, kdo je biologickým otcem dítěte, rozhodující je najít muže, který jej vychová a uhradí jeho veškeré výdaje.“ Tímto způsobem předávala své rozumy několikrát rozvedená matka své přibližně osmadvacetileté dceři právě v okamžiku, kdy k nim přicházel její přítel.
Závěr jejich rozhovoru, nechtíc vyslechl mladík, ale nepřikládal tomu žádný zásadní význam. Nevěřil, že by se tak krásná dívka, mohla jednou stát natolik bezcharakterní a protřelou jako její matka. Byl oslepený její krásou, dokonalou stavbou jejího těla. Jistě to znají mnozí z nás. V určitém životním období máme sklony nevěřit lidem nad třicet let, a ještě méně věříme svým rodičům. Jejich názory považujeme za poněkud staromódní, poplatné době, v níž prožili své mládí.
Život plynul jako proud dravého horského pramene a krátce potom, co oba partneři dosáhli věkové hranice třiceti let, zvažovala zejména žena možnost úředního svazku. Muži vyhovovalo víkendové setkávání, žena chtěla mít údajně „ jistotu.“ Jistotu čeho? Příjmu? Střechy nad hlavou? Pravděpodobně.
Matce muže se nelíbila rodina, z níž žena pocházela, což bylo do jisté míry zapříčiněno vysokou mírou rozvodů jak matky, tak sestry ženy. Měly za sebou , několik rozvodů a to nebyl nejlepší vklad do případného manželství s jejím synem.
Nakonec po delší rozvaze muž souhlasil s manželstvím. Oba už měli vhodný věk a užili si své také se svými předchozími sexuálními partnery. Pár měsíců po sňatku se jim narodil syn a pouhý rok po narození prvního syna se narodil i druhý syn. Oba chlapce měl muž velmi rád. Jeho citové pouto k dětem bylo den ode dne silnější. V kontrastu s tím se v okamžicích pokusů o sblížení se svou manželkou , se setkával s nepochopením, jeho odmítáním . Muž neměl tušení, co by mohlo být příčinou jejího chování.
Tehdy se rozpomněl na slova její matky, která kolovala jeho hlavou znova a znova, stále dokola, stále naléhavěji a důrazněji. „Není důležité, který muž je biologickým otcem dítěte. Rozhodující je muž, který děti vychovává a živí. Začalo mu docházet, že se stal součástí do důsledku promyšleného scénáře a režie se zhostila právě jeho manželka s tchýní.
Manželé bydleli v domě sídlícím v těsné blízkosti rodičů muže. Proto si matka muže poměrně brzy všimla, že když ráno zabouchne dveře od domu, pár minut po něm, opouští domov s dětmi i jeho manželka. Toto by se dalo chápat, pokud by se domů vrátila ihned poté, co odvedla děti do školky, ale tak tomu - nebylo. Mladá žena odvedla děti do školky okolo osmé a domů se vrátila s dětmi krátce až po dvanácté hodině. Denně. Jak trávila svůj čas mezi osmou a dvanáctou hodinou, nikdo nevěděl.
Zvláštní chování ženy pokračovalo, když si usmyslela, že bude pracovat v noci na recepci hotelu. O něco později si chtěla dodat vážnosti dálkovým studiem na vysoké škole. Po dosažení titulu jí značně stouplo sebevědomí. Díky dosaženému vzdělání se vedle vyučeného automechanika cítila nepatřičně. Její prestiž se údajně zvýšila také díky setkávání se známými sportovci, kteří bydleli v hotelu, v němž pracovala, jako recepční. Rozdíly mezi ní a partnerem si začala uvědomovat právě v době, kdy její manžel, jako majitel fitness centra i opravny vozů - neprosperoval jako dřív, před recesí. Nakonec svou averzi proti muži zformulovala jednoho u oběda slovy: „ Už mě nepřitahuješ, chci se rozvést. A taky nejsem vesnická puťka, chci do velkoměsta a užívat si!“ Načasování nebylo ani v nejmenším nahodilé. V té době ji „hřála“ naspořená částka ve výší 250 000,- Kč, kterou údajně získala střádáním prostředků plynoucích z „mateřské“, ale také z brigád absolvovaných v recepci hotelu.
Hned druhý den po oznámení svého odchodu, (a v době nepřítomnosti manžela) odstěhovala z domu jeho rodičů, v manželství pořízenou lednici a další nábytek. Na hladký průběh stěhování dohlížela její „zkušenější rozvedená sestra.“
Chtěla si užívat ve velkoměstě. Matka dvou dětí. Tvrdila, že není vesnická „puťka.“ Dnes je o dva roky starší, čeká třetí dítě. Od své protřelé matky se odstěhovala. Kam? Do velkého stavení na vesnici, ke staršímu muži !
Podsaditá dáma řekla:“Není důležité, kdo je biologickým otcem dítěte. Rozhodující je najít muže, který se o dítě i ženu postará, zajistí jim střechu nad hlavou.“
Dámy budete se divit, ale většině mužů není lhostejné, čí dítě vychovávají!
Autor kudlankaW, 08.12.2012
Přečteno 492x
Tipy 2
Poslední tipující: MARKO, Joe Vai
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

kudlanko - ty se z tý svý posedlosti ženskejma jednou regulerně zblázníš...

08.12.2012 22:27:16 | Joe Vai

JJ

už se stalo.

Mnoho mužů mi radí dbát ostražitosti před ženami, jenž jsou velmi často protřelými.

08.12.2012 22:28:48 | kudlankaW

☆☆☆☆☆ komentáře i styl jsou krásné...tedy aspoň mi to tak připadá.
Příbeh je děsně smutný...:(...máš černý mrak na duši, Márty.

05.01.2015 22:33:00 | MARKO

Mam cerny mrak. Staci jedna zla zkusenost a zanevrel jsem na ...

05.01.2015 22:40:34 | kudlankaW

To je velká škoda.
Není dobré se nimrat v křivdách.

05.01.2015 22:46:14 | MARKO

Prah citlivosti ma kazdy z nas nekde jinde. Nekdo leccos prejde, jiny je zranen do kone zivota

05.01.2015 22:48:37 | kudlankaW

O tom něco vím.

05.01.2015 22:56:51 | MARKO

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí