Zamést před vlastním prahem!

Zamést před vlastním prahem!

Anotace: Zákony stanovují silní, aby mohli lépe ovládat slabé. Nikoliv pro veřejné blaho. (Konfucius)

Vstal, promnul si oči, otevřel pikslu s léky, vyndal tři pilule, vložil do úst, zapil sklenicí coly a polknul. Dosyta se sprchoval vařící vodou a když už měl dost, vyšel ve svém županu do kuchyně, kde ho čekala jeho obvyklá snídaně - vajíčka se slaninou. Několika rychlými hlty do sebe jídlo nasoukal a jal se oblékání. Kožené sako uznávané konfesní firmy spolu s botami z hadí kůže doplněné luxusním exotickým parfémem. Nakonec ještě upravil neposedné vlasy, aby se před ostatními neshodil. Nasedl do svého auta - luxusního jeepu - a za hlučného hukotu motoru se hnal městem. Užíval si každý moment, kdy mohl mučit plynový pedál jen proto, aby motor uhrančivě kvílel pod náporem zvyšujících se otáček. Pak zastavil před významnou vládní budovou a vystoupil.


Nadechl se. Ano, dnes je jeho velký den, kdy bude na mezinárodní konferenci přesvědčovat shromáždění o ekologicky šetrném přístupu k životnímu prostředí. Vskutku vzorový aktivista!

Autor Diego de Investigator, 22.02.2015
Přečteno 296x
Tipy 2
Poslední tipující: bogen
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ano, bohužel politik...

22.02.2015 11:16:10 | bogen

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí