Život Františka

Život Františka

Přečtěte si, co se stalo Františkovi. V první fázi to byl úžasně spokojený člověk. Hodní rodiče, přijatelně adaptovaná manželka, dvě děti. Nikdo z jeho krve netrpěl hmotnou nouzí. Dobré t o bylo.

 

A potom začala fáze druhá. Františkova maminka potkala pana Alzheimera a ztratila kontakt se světem. Potom umřela. Její choť ji do měsíce následoval, život pro něj ztratil smysl. Rok Františkovi nestačil, aby ztrátu rodičů kompletně oželel a přibylo další neštěstí.Manželka vezla jedno dítě z dětského tábora a v půli cesty se na plno srazili s autobusem. Oba mrtví.

 

Františkovi, napůl šílenému bolestí, zbyl malý Jiřík. Hlídal ho ve dne v noci, ale jakási nemoc  mu přesto proklouzla a zavrtala se do posledního človíčka, který mu na světě zbyl. Za půl roku už mu nezbyl nikdo.

 


Sídliště pak bylo jednoho večera svědkem toho, jak František vyšel na balkón a strašlivě zařval: "Už mě s tím umíráním všichni serete!"

Autor JaJarda, 01.11.2015
Přečteno 423x
Tipy 13
Poslední tipující: Radhuza, Sarah, Jort, enigman, ewon, Martinecka23, CoT, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hochu, to je deprese jak vyšitá, to chce léčit.

11.11.2015 11:13:46 | Lilien

vadí, že jsem se při posledním odstavci musel smát?

JaJardo, nemám dokonale pročtené tvoje dílo. Ale napsal jsi někdy/ napíšeš v budoucnu něco o takových těch šílených lidech, co sedí až moc u počítače, mezi které se taky počítám. Přijde mi, že tvoje příběhy jsou až moc ze života. :-)

Asi to bude znít jako neskutečná banalita, ale život vpodstatě zásadně ovlivňují dvě věci: narození a smrt (tím samozřejmě nemyslím ty vlastní, i když ty asi taky).

01.11.2015 21:12:12 | ewon

To je komentář skoro na samostatné literární dílo :)

01.11.2015 22:55:35 | JaJarda

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí