Zápisky uchazeče na Kameru

Zápisky uchazeče na Kameru

Anotace: Čtvrtek. 21.1.2016

Probuzení na druhý třetí čtvrtý pokus. Venku mrzlo. Čiré lednove ráno.

Nový sen. Rozmrzajici vozovka. Hrudky tajiciho sněhu. Slunce se objevuje nad kopci.

projíždím vesnicemi, zaparkuji vedle velkého kina. Do včerejší půlnoci jsem upravoval fotky.

Zjistuji ze na cedulí je dopolední program. Znamenalo to pouze, že máme ještě čas na úpravu fotografií. Přijel jsem tedy zbytecne brzy? Nikoliv, pouze s předstihem. Ladim fotografie,

přidávám kontrasty, jas, experimentuji s vyznenim. Pisi popisky poetického vyzneni. Jak to mám rád. Učím se vzdalovat od sebe a pozorovat objektivne svět.  Prehodnocuji význam sebe sama mezi zdejším kolokviem lidských bytostí.  Touha po změně?  Jen posun k novému vidění. Čas na reflexi fotografií.  

 

První ukol se mi podařilo najít volne vyzneni, ve dvou se to táhne lip' spojil jsem rodinne pouto, vzpomínku a konečnost lidského života.  Od dělení jednoho z páru smrtí. Navstivil jsem babičku a oprášili jsme společné stara alba. Používám skla do minulosti. Je v tom kus nostalgie na dědu a jeho život.  Vytvořil jsem tak fotoscenar k filmové esejí o moji babičce. Otázka proc se ve dvou skonci u jednoho je mimo rámec me  prace. Fotografie ponechává v původním stavu. Upravuji dokumentární sekci, hlídače v zoo, paní v květinářství, ženy v bistru hovořící o práci a neduhach prakticke existence. Nasloucham jim.

 

Dnešní cesta na fakultu, vzpomínám na Chrise Markera, zajimam se o budoucnost mého vztahu k fotografii a lásce ke kinematografii. Připadám si unaven. Otevírám program na editaci videa Direktor, na skládám na osu trojici fotografií z cesty z mojí přítelkyni i tak lze stvořit film, se subjektivním hlasem. Pouštím si je na slide show a nahrávám komentář, ten vysledne importuji k fotografiím. Y hudba si mne mne. 

Odpoledne nás čeká projekce a rozbor filmu, lepení a komentáře k fotografiím,  doufám a věřim ze uspeji. Potkal jsem zde kluka z Hradiště, kterého znám od vidění, hlasi se na režii, zajímá mne jake bylo druhé kolo. Jake bude?  Dela si samotarske poznámky, Slovenska filmarka na  židli na chodbě. Často na ni od včerejška myslím, má okouzlující hlas a úžasný klobouk.

 

Na rozboru nás čeká filmové dilo z hlediska kamerove prace, její povaha, estetika, obraznost, návaznost se střihem, detailem, celkove kriticke a objektivni hodnocení, všech aspektů filmu, ktere souviseji se životem kamery a prace kameramana. Jake je to dilo? Bylo to stařík, který vylezl z okna a zmizel a potěšilo mne, že během devadesáti minut jsem schopen z poznámek a oborů myšlenek sestavit text, jenž má hlavu a patu a je zaměřeny jak na komplexní reflexi filmu, syntetickou analýzu Obrazové dramaturgie tak i komponenty střihu a sviceni.

 

Druhá část odpoledne pak byla když přišli fotky a my je lepili na velký papír do scénáře, vedle sebe, učil jsem se tak porozumět stránce fotografie, že smysl se dá vyprávět i skrze slovo a ne pohyblivého obrazu. V tom mne objevil tento rodinný fotoscenar, foto esej,  to spojení se mi libi, decentní, silne poeticka stránka věci,  že na malém prostoru lze vytěžit maximum exprese, zvlášť nyní, kdy jsem pomalu schopen udeřit strunu i hudebne. Ideál je mit schopnost hudebního vyjádření citu a tu doplnit komplexnizobrazovou a hlasovou kompozici. Hudební klip a mixaz živého zpracování videa, VJEING,  Djing, jako umelecke kreativní formy a nové MC Ing jako umění universalnosti slova, energickeho Hlasové intonace a lyricke choreografie, verbální gymnastiky, poetické matematiky, syntetického science future hlasivek a beatboxu.

 

Nyní se zaměřím na stránku věci pohovoru, a možné otázky. Co vás přivádí jaky je vás vztah k filmové tvorbě a co se vam na filmu libi? Přivádí mne touha, motivace a zvědavost.  Vztah k filmové tvorbě je pozitivní na rozdíl od filmové vědy. Na filmu se mi libi osobita poetika vize vlastnost soucitit s vyšší skutečnosti toho druhého, nalézat herce a aktivní dech. 

Jak byste po psal sve kameramanske záliby?  Něco nám povězte o tech pracích. A jake znáte kameramani?  Záliby jsou ciste amaterske a teoretického,  delam technika a osvetlovace v divadle, hlásil jsem se na Jamu i Fmk, technika a řemeslo je mi bližší i když nepopírám, že bych chtěl hrát.  Delam slam poetry dostal jsem se do finále.

Prace mne napadly jako námět na post a po. Poté potom křehčí příběh.  ??? 

Autor Happyyz, 21.01.2016
Přečteno 374x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí