Nástrahy i pozitiva cestování

Nástrahy i pozitiva cestování

Únor.

Je několik stupňů do plusu.

Po mnoha letech znovu začínám cestovat vlakem - za prací… Podobně jako kdysi.

Prožívám prvotní okouzlení zdánlivě nepoznaného. Do temnoty rána svítí desítky luceren pověšených pod starým přístřeším vzepjatým nad perónem. Zdálky vyhlíží kterak lampiónový průvod.

Mé jindy strnulé mimické svaly ve tváři rozehrají cupitající dívky na vysokých podpatcích nebo vysoké platformě.

Šťastně se usmívám...

Na ranní spoj nakonec přicházím včas, také proto, poněvadž jsem část cesty vyklusával.

Ve vlaku kvapně strhávám ze sebe bundu, sako, tenký pulovr bugatti, ale už je pozdě. Košili mám přilepenou na těle od ramen až pod lopatky a vepředu až po okraj hrudního koše.

Mno, to je „hezké“ jsem mokrý jako klouzek a celý pracovní den mám ještě před sebou.
Co na odér mého těla řeknou kolegové, či kolegyně?

Jsem v bodě, z něhož není návratu!

Značně orosen, nemám ani odvahu se opřít. Ležérně odhodím svetřík na opěradlo vedle sebe.
Záměrně si ve vlaku volím dvou sedačku, abych náhodou neseděl naproti bytosti plných tvarů, na níž bych nezkrotně civěl.

Tato sedačka je asi metr vzdálena od schodů do druhé etáže vagónu. Mám proto dostatek místa na nohy.

Ano, jsem podsaditý strýček, který má rád svou komfortní zónu nedotčenou.

Asi v půli cesty, kolem mě prošla černovlasá v černé bundě.

K mému překvapení zamířila k sedadlu v těsné blízkosti zcela prosklených dveří.

Natočila se tváří i hrudí směrem ke mně.

Jala se snímat v mírném předklonu bundu, pod nímž měla tenký černý svetr s vybráním do tvaru podkovy. Stejné vybrání mělo i její triko. Je možné konstatovat, že na zimní měsíc, kterým únor bezpochyby je, odhalila přítomným nezvykle velkou část své růžové pokožky.

Protože se jí nedařilo vyprostit předloktí z levého rukávu, umožnila mi
pohled na její smyslně rozhoupané vnady...

Takové cestování mě bude bavit!
Autor kudlankaW, 02.02.2016
Přečteno 639x
Tipy 5
Poslední tipující: Papagena, Frr, bogen, AndreaM, poeta
ikonkaKomentáře (10)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Furt přemýšlím nad tím popisem "vepředu až po okraj hrudníku", kdepak to je přesně?:)

03.02.2016 09:21:26 | Papagena

pod hrudním košem

03.02.2016 19:25:37 | kudlankaW

aha, tak tahle místa já už nazývám břichem :))

03.02.2016 19:27:17 | Papagena

to je dobré vědět, dear :)

03.02.2016 20:16:33 | kudlankaW

...To bude spoustu vjemů s novým pracovním životem.....to se máme
na co těšit.../smích/....Ji.

02.02.2016 21:36:01 | jitoush

Asi máš pravdu, veselá Ji :D

Ale nevím , kdy to budu přepisovat, ty poznámky z diáře.

Asi to ucelím do krátkých povídek a svážu do knihy :)

02.02.2016 21:41:18 | kudlankaW

...ono se to vyvrbí....teď je přednější si zvykat na "nové pořádky"...
.....Ji./úsměv/

02.02.2016 21:44:57 | jitoush

jo je toho fakt hodně, učení...

Záběr na mozkovnu, dear

02.02.2016 21:45:58 | kudlankaW

....což je dobře,ne?....víš,že nechtěli "hotového",ale dávají Ti
možnost učit se,učí Tě s nějakou perspektivou....skvělá východiska....Ji.

02.02.2016 21:50:35 | jitoush

máš pravdu Ji,
značnou pravdu.

Bude to ranec informací, ale jdu do toho po hlavě!

Jaký byl Tvůj den?

02.02.2016 21:53:21 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí