Když chceš dívku jen pro sebe

Když chceš dívku jen pro sebe

Na jistém blogu jsem byl před léty podezírán ze zaujatosti proti ženám. Nesouhlasím. Jen uvádím příběhy mužů, kteří měli potřebu mě upozornit, na zištné chování současných žen.

Včera jsem na nejmenovaných stránkách poslouchal skladbu od skupiny Olympic, přičemž pod videoklipem byl nádherný komentář muže, jehož píseň donutila k napsání tohoto komentáře.

„Ale já myslím, že my máme ještě něco, krom toho mladého srdce a vrásčité tváře. Vědomí, že my jsme mohli zažít něco, co dnešní mladí už většinou nemají možnost zažít - tu lásku.
Dnes je to s ženskou láskou taková bída, že bych už ani nechtěl být mladý. My jsme ještě zažili, že dívky opravdu milovaly a že snily o svatbě, o pevném vztahu. Dnešní kluci většinou nemají šanci něco takového zažít - nestačím se divit, jak je ty dnešní vypočítavé dívky vydírají a sdírají s kůže.“

Navážu pravdivým příběhem ze života.

Lidové pořekadlo praví:

„Pokud chceš udělat ze starého muže...“

Přestože muž v příběhu, jež se za okamžik rozvine - nebyl stár, jen o něco dříve narozený, zajímal se však o podstatně mladší ženu, po vzoru muže z pořekadla.

Urostlý muž spatřil světlo světa v roce 1960. Pracoval řadu let v podzemí, v jednom z mnoha dolů na tomto území. Byl tedy po dobu dvaceti let horníkem. V prvním manželství mu to neklapalo a tak ve svých čtyřiceti letech zůstal po rozvodu osamělý. Veškerý majetek ponechal své bývalé manželce.

Sám si pronajal byt. Měl poměrně vysokou rentu, navíc pracoval jako ostraha firem, což mu umožnilo vytváření nemalých úspor. Byl tedy dobře vypadajícím mužem ve středním věku s jistým obnosem na kontě. Po přibližně po třech letech si na firmě, jejíž ostrahu zajišťoval, všiml poměrně atraktivní ženy ve věku okolo pětadvaceti let.

Jednoho odpoledne ji oslovil s pozváním na vynikající kávu. Vzala si čas na rozmyšlenou. Druhý den, souhlasila s nabídkou setkání ve vyhlášené kavárně. První setkání proběhlo ke spokojenosti obou. Začali se scházet několikrát do měsíce. Také se sblížili intimně. Když jejich známost trvala přibližně dva roky, muž o osmnáct let mladší ženu požádal o ruku.

Žena odvětila:

„ Musím si to pečlivě promyslet!“

Uplynul týden a statný muž byl pozván k rodičům ženy na nedělní oběd, což se dalo předpokládat, neboť v rodinném domě svých rodičů, stále ještě bydlela. Oběd uskutečněný přesně v pravé nedělní poledne, probíhal poněkud strojeně, téměř bez vzájemné konverzace.

Po jídle, se všichni přemístili do obývacího pokoje a pohodlně usedli do masivních, kožených křesel. Na stole před nimi byly jejich oblíbené nápoje a do hloubavého ticha, poměrně hlasitě promluvil otec ženy.

„ Víš, svatba, to není jen tak. Je nutné, aby dítě, co se jednou určitě narodí, mělo vytvořené dobré podmínky! Jsi schopný zajistit dům dítěti a své ženě?“

To tvé bydlení v činžáku, není dost dobré pro naši krásnou dceru – to jistě chápeš?! Dcera se připojila k otci:

„ Správný chlap postaví dům, zplodí syna a zasadí strom. Nepochybuji o tom, že jsi chlap, který to zvládne!“

Po chvíli souhlasně kývl hlavou. Budoucí tchán se zhluboka nadechl a bodře řekl:

„ No tak, dobře a nemysli si, jako věno dostane naše dcera kus pozemku, na kterém můžete už příští měsíc začít stavět!“

Jakmile byl dům ve fázi dokončovacích prací, otec dívky svolil ke stanovení termínu svatby.

Statný bývalý horník, byl často sice unavený ze stavby domu svépomocí, ale mladá žena od něj vyžadovala sex každý večer, Dělala mu doslova pomyšlení. Muž se cítil žádaný, potřebný, narostla mu ramena.

Po svatbě, kterou muž pořádně „zapil“, uplynulo šest měsíců, během nichž mladá paní - otěhotněla. Proto bylo nutné urychleně dokončit dům.

Pár měsíců poté, se již narodil syn. Muž ve středním věku se pyšnil synem, zatímco jeho mladá žena se od něj vzdalovala.

Odmítala jej sexuálně uspokojovat. Když už tento stav trval téměř rok, doporučil ji společnou návštěvu odborníka. To striktně odmítla. Co víc. O dítě se během dne převážně starala tchyně a mladá žena usilovala o vybudování dokonalé postavy ve fitness. Alespoň to tvrdila...

Pokud se nevěnovala cvičení, pak propadala kouzlu nákupů konfekce či parfémů.

Pokusil se, tyto manýry manželky změnit. Dával jí na útratu méně peněz, přičemž to zdůvodnil nutností splácení hypotéky a vytváření rezervy „ na horší časy.“

Mladá žena na muže křičela, něco nesrozumitelného, bouchala dveřmi a často mizela v domě svých rodičů, který stál jen pár desítek metrů od jejich nového domu.

Jednou se do jejich domu vrátila k večeru i s tchánem značně posilněným alkoholem.

Tchán začal křičet.

Co jsi to za chlapa, co jsi sliboval před svatbou? Dej jí peníze a hotovo!“

Muž jen zařval:


„Co jste chtěli – máte! Je tady nový dům, máme syna, tak co tady řešíme?!“

Manželka zhruba po dvou letech manželství bude žádat o rozvod. Chce okamžitě, aby muž dům opustil, protože je na pozemku jejich rodičů a byl postaven před svatbou.
Splnil vše co tchán i mladá paní požadovali...
Autor kudlankaW, 17.02.2016
Přečteno 620x
Tipy 5
Poslední tipující: Lioness, Frr, bogen, AndreaM
ikonkaKomentáře (44)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V dnešním světě je opravdu strašně málo těch, jež si lásky a společného soužití skutečně váží..... Pravdivá to úvaha...

24.02.2016 11:41:28 | tvořilka

Jen nemnoho lidí, co naléhavost tohoto textu chápou.
Jen málokdo vnímá sdělený jeho přesah.

Jsi velmi pozorná, děkuji Ti, tvořilko...

Krásný večer zasílám v podobě přání :)

24.02.2016 18:56:32 | kudlankaW

Ten příběh obsahuje všechna klišé, co jich v dnešním světě je! A připojuji se k iluzionistce, že problémem textu je generalizace.

"my jsme mohli zažít něco, co dnešní mladí už většinou nemají možnost zažít - tu lásku" - Tohle je, z mého úhlu pohledu, jasný generační střet a pláč nad starými dobrými časy. Ony ale i ty nové časy mají v sobě vždy nějaká pozitiva, která těma starýma očima nejsou třeba vidět.

"Dnes je to s ženskou láskou taková bída, že bych už ani nechtěl být mladý. My jsme ještě zažili, že dívky opravdu milovaly a že snily o svatbě, o pevném vztahu. Dnešní kluci většinou nemají šanci něco takového zažít - nestačím se divit, jak je ty dnešní vypočítavé dívky vydírají a sdírají s kůže." - Feministky by si smlsly nad tímto výrokem :) Asi by bylo dobré jako protipól položit otázky: A co muži? Změnila se mužská láska? Mužský přístup k ženě? K manželství?

19.02.2016 12:12:18 | tall&curly

Jedine cim jsem se "provinil" je to ze jsem citoval muze a napsal pravdivy pribeh

19.02.2016 17:01:22 | kudlankaW

Jaképak provinění? Jen se bavíme nad textem, ne? :)

19.02.2016 19:21:30 | tall&curly

hezký večer...

19.02.2016 19:30:11 | kudlankaW

Marty, ale tady strašně generalizuješ. Copak nemůže být mladá holka se starším mužem z lásky? Proč by za vší musely být prachy? Já znám příběhy stejně starých lidí, kde holka obrala toho partnera úplně stejně nebo dokonce partner partnerku. Tohle je jeden příběh z miliardy, nemůžeš z něj usuzovat na celou generaci. Ono je to pro ty holky pak třeba i těžký, když si o nich takhle všichni myslí automaticky takový věci a nikdo si to nemyslí o těch, co jsou se stejně starýma nebo o kousek staršíma, přestože je paradoxně třeba skutečně okrádaj. Ale mají to alibi, že jsou stejně staří.

19.02.2016 10:59:49 | iluzionistka

těším se na Tvůj příběh z opačného spektra

19.02.2016 18:19:38 | kudlankaW

ale no tak, za to přece nemůže současnost, vnější podmínky uvlivňují naše jednání jen velmi málo, tohle máme v sobě od prvního obdarování geny, jsme prostě lidi :-)

18.02.2016 10:29:01 | hledač

Nevim zda za naseho mladi bylo tolik zlatokopek jako nyni.

18.02.2016 18:57:54 | kudlankaW

to určitě jo, jen nebyla TV a internet. jinak je to furt stejný :-) na mlýn a ke starostovi dohazovali rodiče už 13-leté slečny.

18.02.2016 21:43:39 | hledač

to jsem netušil...

18.02.2016 21:53:20 | kudlankaW

och, pětileté princezničky posílali na dvůr panovníků, aby jim, až přijde čas, nic neuteklo. za celý život nevyděláš, co za den vyvdáš :-)

18.02.2016 21:57:13 | hledač

...myslím,že je to stále stejné.....to jen člověk má tendenci si
minulost,jak stárne, poněkud přikrašlovat a idealizovat.....
.....Márty,za chvíli řekneš...."za našich mladejch let...."a mě picne,
vždyť Ti není šedesát a víc,promiň,musela jsem si répnout.....Ji./smích/

18.02.2016 20:32:10 | jitoush

Tak zaprvé:

Vycházím a těžím zejména z komentu který pod písní Olympicu ponechal přibližně šedesátník.
A v první části článku je jeho citát.

To, že konzumní společnost produkuje mecenáše a zlatokopky je holý fakt.

V dětství jsme si těžko mohli závidět modrou košili a pionýrský šátek...

Nemoralizuji, jen jsem vyšel z postesknutí staršího muže a příběhu horníka, kterého okouzlily pevné prsy mladé ženy a chtěl je mít výlučně jen pro sebe i za cenu sňatku...

18.02.2016 21:04:43 | kudlankaW

Tak mě napadly třeba Sňatky z rozumu nebo Pýcha a předsudek, a tak různě...
Taky nevím, od které věku se počítají "dnešní mladí", nepřipadá mi, že by lásku neprožívali. Vždyť i tady na serveru je to dost vidět.
Myslím, že ti jen smutno pootočilo úhel pohledu.

18.02.2016 22:14:05 | A42

Kéž by si měla pravdu :)

19.02.2016 06:28:12 | kudlankaW

Ale no tak Márty, já si fakt nemyslím, že na lásku nevěříš. Ten ilustrační příběh, co jsi sem vložil je prostě jeden příběh. Možná je ze života, možná taky ne.

19.02.2016 09:13:09 | A42

Tvým slovům jsem věnoval odpovídající péči.
Slušně vysvětleno...

Děkuji Z

19.02.2016 18:44:38 | kudlankaW

Dobře, beru na vědomí, že teď máš období s takovým názorem... Počkáme, uvidíme, jarní procházky dlouhohých laní už jsou na dohled. :-))

19.02.2016 18:48:43 | A42

Díky drahoušku za přízeň...

19.02.2016 18:49:22 | kudlankaW

:-)

P.S:
Kdybys chtěl příběh z opačného úhlu, tak zalistuj v tvorbě AndreyM. Před časem tu měla dílko o tom, jak jejího tátu vnoučata nezajímají.

19.02.2016 18:53:18 | A42

to není o muži a dívce..

19.02.2016 19:16:04 | kudlankaW

Spíš to nechme. Uvidíme až co ty pobíhající laně přinesou s jarem... ;-)

19.02.2016 19:32:33 | A42

Tak třeba přinesou "zakázané uvolnění"

19.02.2016 19:34:18 | kudlankaW

To zní nadějně.

19.02.2016 19:39:57 | A42

už aby to bylo

https://www.youtube.com/watch?v=Cr7gT64eZGc

19.02.2016 19:41:21 | kudlankaW

....vidím,že jsem Tě rozhorlila.....tak to tak neber.....beztak
si myslím,že je to stále stejné...lidé se ,bohužel,nemění,to
jen ty kulisy se mění...

18.02.2016 21:11:46 | jitoush

doporučuji music

https://www.youtube.com/watch?v=dCa9BBVeTjo

18.02.2016 21:34:18 | kudlankaW

můj oblíbený zpěvák a má oblíbená píseň od něj..
dílko je na můj vkus moc jednostranné a ublížené, vím, že i takové jsme, ale nejen takové -a muži nejsou vždy oběťmi.. a hlavně, o věk vlastně jde málokdy - ale to už tu všechno padlo :o)

19.02.2016 17:49:55 | hanele m.

díky hanele m.

19.02.2016 18:18:16 | kudlankaW

.....tak takovejhle pravověrnej rock...to není vůbec můj šálek kávy.
Ale to neva,díky za snahu...

18.02.2016 21:47:45 | jitoush

raději než zasadit strom a postavit dom..napsat si dobrou báseň pro radost
a tu velkoryse věnovat svý bejvalý-nastávající...a bejvalýmu nastávajícímu tchánu poradit, aby si ji, na starý kolena taky zkusil napsat, když už má dům a zahradu stíněnou ovocnými stromy...
pak světlo souznění bude zářit na těch pravých cestách, jež se nikam za ničím nehrnou /ty budou Tvým pravým bezskrupulózním domovem/..byť zůstávají osamělé..zato však svobodné v tom nejlepším slova smyslu...
s úctou Frr-alias Stolbózní Puppinstein*
:-D**

17.02.2016 23:38:22 | Frr

Zajimavy pohled...

18.02.2016 05:38:13 | kudlankaW

Ano, jsou i takové, bohužel :(

17.02.2016 21:01:37 | AndreaM

Ano, to jsou...

17.02.2016 21:15:09 | kudlankaW

no, jo to jsou ty řeky...:-)

17.02.2016 20:34:16 | xlps

přiblížíš mi to?

17.02.2016 20:36:07 | kudlankaW

jistě...:-)

17.02.2016 20:37:37 | xlps

Jsem žádostiv

17.02.2016 20:38:33 | kudlankaW

Jak prosté, že?...:-)

17.02.2016 20:42:10 | xlps

Yeah

of course...

17.02.2016 20:42:39 | kudlankaW

Bohužel pravda.

17.02.2016 20:29:29 | Isabella Monvoisin

Ach..

Jsi skvělá :)

17.02.2016 20:30:11 | kudlankaW

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí