přebíhání

přebíhání

Vždycky jsem si představovala budoucnost jako něco, co přijde. Jako spoustu kroků, které musím ujít, ale na jejichž konci je něco, díky čemuž se už nebudu muset nikdy ohlížet zpátky. Něco, co mě konečně vysvobodí.

 

 

Už ale dávno nežiju pro ty prchavé okamžiky, kdy se zdá, že všechno bude, jak má. I na Boha už se zlobím míň. Pochopila jsem, že nikdy neexistoval, a že moje víra v jeho existenci, byla jen marnou touhou po někom, s kým bych se o všechno mohla podělit.

 

 

Tváří v tvář světlům aut si někdy na malinkou chvíli uvnitř přeju, aby to skončilo. Nakonec ale pokaždé ucuknu, reflexně, mimovolně, díky stejné síle, která mě vždycky nutila zavírat oči, když se blížila něčí ruka.

 

 

Někdy se na sebe pro to zlobím. A jindy je mi to jedno.

 

 

Jako spousta věcí.

 

 

Neměli bychom to vzdávat. Tak to všem vždycky říkám. Ale sama tomu nevěřím. Je to jen další z mnoha prázdných frází, které mi vtloukli do hlavy a podle kterých teď řídím životy ostatních. A pak, když se večer vrátím do prázdného bytu, ani si nerozsvítím.

 

 

Proč taky.

 

 

Vždycky jsem si představovala budoucnost jako něco.

 

 

Byla to chyba.

 

Autor odnikud, 01.04.2017
Přečteno 525x
Tipy 14
Poslední tipující: enigman, bogen, AndreaM, Luky-33, Philogyny1, Jin&Jang, tall&curly
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

budoucnost si můžeme představovat všelijak...

10.05.2017 13:27:28 | enigman

já mívala podobný pocit, když jsem jela v autě, strhnout volant pod kamion...

11.04.2017 12:33:56 | Philogyny1

Nesmírně závažný text.

01.04.2017 20:11:05 | tall&curly

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí