Třé jednó ranó...

Třé jednó ranó...

Anotace: Nemám rád komáry!... (Mrzout - Šmoulové)

   Včera jsem si vzpomněl na jeden slogan.

    ... Máte svůj byt zamořený pavouky a komáry? Náš sprej si s nimi poradí a položí je na máry…
     Možná se ptáte proč? Možná taky ne a je vám to jedno. Přesto se vnutím a řeknu vám to. Totiž, hned jak jsem rozsvítil přede dveřmi, objevil jsem tři komáří dámy, jak se celé natěšené chvějí u futer. Čekaly zřejmě na pravidelné zachrastění mých klíčů ve svazku. Bylo evidentní, že jakmile se objevilo světlo, milé komářice se připravily ve svých blocích k rychlému startu a dech se jim zatajil. Jakmile bych totiž neopatrně otevřel dveře, byly odhodlány neprodleně, a pokud možno nepozorovaně, proklouznout do laskavého příbytku plného vůní. No ano! Opravdu jsme vyprali.

      Bylo nad slunce jasné, že by si pak uvnitř našly nějaký temnější kout a pak už jen čekaly na příhodný okamžik, nejlépe předvečerní lenošení nebo spíše zdravý spánek a už by jen zabořily své sosáky kamsi do póru a zcela neukojeně by se oddávaly krvavým orgiím. Ráno bychom se pak probudili ozdobeni pupenci a týden se nekontrolovaně drbali. Mérchy jedny proradný…

      Jelikož ovšem seděly pěkně blízko u sebe a asi zrovna promýšlely strategii útoku, stačila jediná, rychlá a dobře mířená rána a bylo po všem. Vzhledem k tomu, že na zdi nezůstaly žádné fleky, potvrdilo se, že byly skutečně řádně vyhládlé. Od té doby nosím na triku napsáno fixem číslo 8566 - Třé jednó ranó zabíl!

     Já teda nevím jak u vás, ale třeba u mě na chalupě jsem jich měl za vrátky taky nalezlých habaděj a tak jsem je rozprášil mírnými donucovacími prostředky. I když… "nalezlých" jen obrazně.      

     Jak známo, komáři nelezou, komáři létají. Když vám někdo řekne, že mu do ložnice nějakou dírou vlezli komáři, tak vězte, že neskonale kecá! Kudy tenhle malý pískloun neproletí, tudy se k vám nedostane! Je vědecky dokázáno a stálo to nemálo úsilí, potu a hlavně krve výzkumníků, že komáři nelezou. Nemají k tomu totiž pražádné předpoklady. Když zadíváte na jejich anatomii a naprosto nevhodně evolucí vyvinuté „chodící“ ústrojí, pochopíte proč.

     Teď mě ovšem napadá, že čmelák by podle odborných studií a aerodynamických vlastností a hlavně díky naprosto neefektním křídlům, taky neměl vůbec lítat. Jelikož mu to ale nikdo neřekl, je zcela se svou činností spokojen a poletuje si provokativně dál!

 

Říkal jeden vědec vědci
„Čmelák nemá létat přeci!“
Prý má na to křídla „levý“
jenže o tom chudák neví.

 

     To jsme ale jinde. Já jen, pokud si náhodou budete někdy kupovat síťku do okna proti těmto malým upírům, tak i v případě, že vám prodavačka bude nabízet hustou síť, přes kterou ani slunce neprostrčí svůj hřejivý paprsek, řekněte v klidu, „nikoliv madam“ a chtějte klidně o něco vzdušnější.

      V okamžiku, kdy začne hrát vyděšenou,    “No já nevím, ale aby vám tím neprolezli“, tak vězte, že buď chce prodat naprostý ležák a vědomě lže nebo je totální neználek a ve škole nedávala pozor. Je zde i varianta, že měli stejně neznalou paní učitelku a v tom případě své obvinění k hokynářce stáhnu. 

     Pokud ovšem budete mít dost času a hlavně odvahy, můžete si to klidně vyzkoušet. Třeba o dovolené. Komár z místa na místo opravdu přelétá, byť je to jen hloupý centimetr. Rozhodně se nebude uchylovat k nějakému hloupému prolézání dírou. Chytněte si nějakého jedince, třeba do sklenice a můžete jeho "lezoucí" pokusy sledovat místo televize. 

      Tak hezký den a mějte hodně úspěchů při vašich komářích pokusech a ať se vám pak pupence rychle hojí….

Autor Koblížek, 20.07.2017
Přečteno 443x
Tipy 6
Poslední tipující: Iva Husárková, Jort, hanele m.
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí