Pondělní levitace v modré

Pondělní levitace v modré

Anotace: Krátké pásmo myšlenek z pondělního dne po divadelních prázdninách. Denikova forma.

Slunce za okny prosvítá skrze žaluzie mého barevného pokojíčku. Budim se na čtyřikrát do nové divadelní sezony, která má býti zahájena ve středu. Na snídani si dám tortilovou směs s ledovou kávou. Ke snídani poslouchám skladbu Inner Knowing od Myka9. Jeho vnitřní vedení, hravost a dikce mi přijdou osvobozujici.

Nasedam na kolo a vyrazím k řece. Poslouchám Xaviera Rudda, Jeho album Nanna, které nahrál s United Nations a je velmi barevné, živelné reagga dubové. Miluji tohle album. Když sjizdim dolů od bytu vytane mi vzpominka na cestu portugalskou dodávkou s italskym surfovym instruktorem na pláž Zavial, kde jsou obrovské tristici se vlny a pěna léta vysoko nad hladinu až k obloze.

Přijedu k řece a odpoutam se od času a zactu se do článku o tom jak podat výpověď. Mám v plánu se totiž přestěhovat k přítelkyni do Brna a najít si práci u divadla tam. Dozvím se, ze taková výpověď se podává pisemnou formou a ukoncuje se buď dohodou nebo výpovědní lhůtou a je dobré ji podávat před koncem měsíce. Jelikož je to často emocionální záležitost, je dobré takový proces dělat formálně a férově.

V divadle se pozdravim s kolegy a zase veme dole třímá ten vnitřní neklid, jakýsi strach před sebou samým, který mne provází již od mladých let, zneklidnujici nepokoj a nestalost osobnosti, pohnute nahnutou vnitřní integritou a latentní rozpolcenosti, jež je jako zrcadlo a blizenci literárním dobrodružství a inspirací. Kořeny tohoto strachu před sebou samým budu blíže zkoumat a to mi pomůže v deníku oddolavat a překonávat jej a sebezdolavanim opustit svou pozici u divadla. Je tam krok do neznáma, ale s odvahou a imaginací se dá překonat vše vstříc světlým zítřkům.

V kulisarne vedeme hovory na téma videoher, Jenda nadšeně sdílí, ze pořídil hru mariokar a sežene volant a budeme jezdit! Kubis zase ukazuje moji osobě grafitty jez vytvořil a jak dopadl s alkoholem v sobotu. Míša zase vypráví jak dostal na Slovensku zánět žil.

---
Autor Happyyz, 19.08.2019
Přečteno 311x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jen doušku. Asi omyl kategorie. Poezie v próze? Spíše prozaická miniatura...

19.08.2019 12:51:57 | šerý

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí