Vzácná návštěva

Vzácná návštěva

Anotace: V sevření opatření zve bloger Tebe na návštěvu. Aneb, neexistuje nic co by narušilo společenství. Nic!

Ahoj, jak se máš, daří se Ti dobře a nebo, trápíš se kvůli něčemu?
Ať se známe nebo ne, jsem rád, že Tě tu vidím. Už to, že navštěvuješ můj blog je známkou toho, že máme něco společného a možná i víc než oba tušíme.

Ať je to jakkoliv, jsem moc rád, že Tě vidím.

Rád Ti budu dělat chvilku společnost. Chceš?

Neboj, nebudu Tě poučovat, jen si udĕláme čaj či voňavou kávu a třeba jen tak tiše posedíme a zase půjdeme každý svou cestou.

Líbí se mi, když se usmíváš a máš pohodu. Jé, jak je mi dobře v Tvé přítomnosti!

Můžeš mi povídat co se Ti zachce, budu mlčet a naslouchat, mám rád lidské příbĕhy.

Každý je jedinečný a úžasný člověk, už Ti to nĕkdo řekl?

Pokud nemáš nikoho kolem sebe, kdo by Ti to řekl, tak poslouchej.

Jsi úžasná osoba, zasloužíš si to nejlepší na světě!

Cvrlikali si to i ptáci a povídaly stromy a vítr také, když tu vál.

Nemám důvod tomu nevěřit, když to říkal sám život.

Je mi příjemně v Tvé společnosti.

Děláš mi radost, že využíváš mého pozvání.

Můžeš přijít prosím znovu.

Už teď se těším, Tvé oči září a já se v nich vidím. Vypadá to, že jsme oba stejní. To je paráda! Já jsem Ty a Ty jsi já.

Zní to bláhově viď? Ale je to pravda, stejně jako, že zítra vyjde slunce.

Je mi s Tebou fajn, nechce se mi Tě ani opustit, krásně se posloucháš, máš dobro v srdci, a to já mám moc rád.

Víš co, já Tĕ pozvu na návštěvu ke mně znovu a budeme se mít stejnĕ tak dobře jako dnes. Chceš?

Já ano a moc! Tak se teď přátelsky obejmeme a já půjdu, musím o dům dál.

Co ty slzy, neboj neodcházím na věky. V podstatě jsem tu stále s Tebou.

Jdi teď a usmĕj se na toho nejbližšího kolem sebe, nevynechej ani svého zvířecího mazlíčka, pokud jej máš. Touží po tom!

A uvidíš to, co já vidím v Tobě, to jsem si jist!

No, řekl jsem, že nebudu poučovat, ber to jen jako přátelskou radu prosím.

Tak teď už opravdu jdu.

Měj se krásně...

Jo a abych nezapoměl, mám pro tebe tip na podzimní čtení.

Moc se mi líbí kniha - Malý princ od Antoine de Saint-Exuperyho.

Je to relax, krásné myšlenky tam najdeš.

"Lidé zapoměli na tuto pravdu," řekla liśka. "Ale ty na ni nesmíš zapomenout. Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal. Jsi zodpovědný za svou růži..."

Líbí se Ti to?

Koukej rozkvetla květina, to je nádhera, podívej.
Autor psorm, 07.11.2020
Přečteno 256x
Tipy 5
Poslední tipující: měsíc podle agáty, jitoush, jenommarie, Eru Alonnar
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kdo by neměl rád Malého prince :).
A moc se mi líbí ta procházka tvým blogem..
dýchá přátelsky a mile.
Přeji TI krásný víkend.*ST;)

07.11.2020 08:25:18 | jenommarie

Děkuji Marie za milý komentář a že jsi využila mou pozvánku k přátelské návštvě... :-) Tobě pohodový víkend taktéž přeji.

07.11.2020 09:44:15 | psorm

Děkuji ti :)

07.11.2020 09:46:45 | jenommarie

Malý princ to je povinná výbava knihovny;-)

07.11.2020 08:17:27 | Eru Alonnar

No, Eru, dnes je povinně nepovinných směrů přehršel - žel. Ale souzním s Tvým názorem, Malý princ si přitáhne lidi s citem a těm v skrytu bez citu, směr ukáže. Pevně doufám! ;-)

07.11.2020 10:12:05 | psorm

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí