Svět je v pořádku

Svět je v pořádku

Velká tabáková firma pohltila malou s.r.o. Aby v očích veřejnosti svůj krok ospravedlnila, tvrdila, že ji s.r.o. napadla pasivní agresivitou. S.r.o. už neexistovala, takže se nemohla nařčení bránit. Bránil ji, nebožku, jistý Jiří Žalud, diskžokej. Do médií uvedl, že by s.r.o., vzhledem k poměru sil, musela být padlá na hlavu. Velká tabáková firma se cítila napadena médii, tak je pohltila taky. „Kdo je Jiří Žalud?" ptala se s naléhavostí. Nikdo jí nedokázal uspokojivě odpovědět.
Jistý cadik se u holiče dozvěděl o škodlivosti očkování. Zakázal tedy ženě injekci proti tetanu. „Stejně je tetanus očkováním celosvětově vymýcen," prohlašoval s přesvědčením. Jeho manželka se pro jistotu přestala hrabat v záhonu.
Na Břeclavsku se našla taška s doklady. Když ji poctivý nálezce předával šťastnému majiteli, řekl mu šťastlivec, že měl v tašce ještě patnáct set. Oba dva muži se rozešli v rozpacích.
Na obloze vyšlo Slunce i Měsíc najednou. Sam Hawkins o jevu řekl, že se kosmos spletl. Někdo jiný zase řekl, že se spletl Hawkins.
Média odvysílala reprízu pořadu „Na slovíčko", ve kterém nebylo po Žaludovi ani stopy. To veřejnost parciálně uklidnilo. Těm, které to neuklidnilo, odvysílala média „Na slovíčko" ještě jednou. A ještě jednou. Jiří Žalud jako by zmizel, a to nejen z veřejného života.
Brýlův počítač vytiskl namísto daňového přiznání nahou fotku Claudie Schifferové. Brýl tedy spustil tisk ještě jednou. Opět Claudia Schifferová. Počítače se vyznačují tím, že provádějí stejné instrukce naprosto stejně, bez ohledu na počet opakování. Zoufalý Brýl tedy vytiskl nahou fotku Claudie Schifferové. Daňové přiznání. Berňák bude spokojen.
Svět je v pořádku.
Autor Kaprikorn, 27.08.2022
Přečteno 164x
Tipy 13
Poslední tipující: Akrij8, Holoxicht, šerý, Vivien, Marten, mkinka, Amonasr, básněnka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy rozmotat klubko, je závažný problém. Logice zchromli prsty.

28.08.2022 00:39:55 | šerý

Někdy je to takový klubko, že to rozmotávat ani nemá smysl.

28.08.2022 18:48:15 | Kaprikorn

...hlavně, že berňák bude spokojen(-...ST*

27.08.2022 19:49:26 | Frr

...svět je v pořádku, o lidech to nejde tvrdit...;-D

27.08.2022 19:44:33 | Marten

Dokud budou takto píšící autoři, je naštěstí svět ještě v pořádku ;-))

27.08.2022 19:22:36 | Amonasr

Svět plný elfů a trpaslíků, daní, fotek celebrit o kterých jsem nikdy neslyšela, temné strany Prahy a lidí zpitých jako děla, svět iluzí a mužů v černých brýlích, ano..pak je svět v pořádku, ale džungle a Mauglí kamsi zmizeli...ať žije Claudie

27.08.2022 18:28:39 | básněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí