Zákulisní klevetění

Zákulisní klevetění

Anotace: "Jsem rád středem pozornosti..."

 
 
Jsem rád středem pozornosti.
Dokonce mám stále častěji někde vzadu v hlavě pocit, jako bych se stále intenzivněji dotýkal slávy, konečně!,
jak všude kolem mne přibývají bezpečnostní kamery nejen filmových producentů.
Představuji si, jak záběry z nich kolují světem, jsou sdíleny na nelegálních webech, flashdisky fanynek putují hbitě z ruky do ruky. Moje obecenstvo hltá každý můj pohyb, každé velkodušné gesto či vtip, a kypí napětím z nejasné budoucnosti, neschopno se nabažit mých odvážných činů. Mnohdy kaskadérských kousků.
 
Exponovaný výstup začíná vstupem, groteskním vybelháním se v kostýmu korzára na liduprázdný spektákl, paneláky ještě spí. Ještě je tma. 
Divák nespí nikdy.
Poslední opozdilci usedají k obrazovkám, když po jedné noze poskakuji přes zebru.
Ostentativně se vyřítím do terénu, rvát se o poslední zbytky dostupných hodnot, mršiny hmotných statků.
Co chvíli blábolím dekadentní repliky do vysílačky.
Exceluji při počítání cizích peněz. V takových momentech spontánně mrknu krhavým okem do hlavně kamery.

Už tu máme návrat na domácí prkna, základnu, kde u obrazovky můj přímý nadřízený, rovnou major Cyrda,
těší se z průběhu celého dosavadního dějství, když přebírá své peníze.
Fanynky brečí dojetím, jakmile se dám do tance s koštětem, dlouhými kroky metodicky obsáhnu celou manéž a zbavím se tak posledních přebytečných sil.
Prchám ze šapitó v rytmu dalších a dalších nemilosrdných proseb z megafonu o návratu na scénu.
Naposledy exhibuji při nákupu piva, z upřímné radosti ze hry zvedám ruce nad hlavu k potlesku, pak rychle plním asketickou brašnu.
Hluboká poklona Vietnamce za plexisklem.
A můj hrb pak ještě jednou prokličkuje inovativními vozovými hradbami, aby se nenasytným fanouškům dočasně, do dalšího kuropění, ztratil z krvelačného dohledu
Jako každý takto slovutný protagonista si užiji večerní hodokvas a třesu se na (nebo spíš "z") další show.

Po spuštění pompézní a definitivní opony zbyde kdesi v zákulisí ordinérní kenotaf, pokud ne rovnou smírčí kříž.
Ale i tato zapomenutá rekvizita kdesi u příslovečné duchovní cesty dříve či později obroste mechem. 
Autor OpilyJohn, 21.09.2022
Přečteno 134x
Tipy 1
Poslední tipující: kudlankaW
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí