Zlo na Ostrově

Zlo na Ostrově

Anotace: Recenze k této vynikající knize. Tuto knihu jsem četl snad pětkrát a stále se k ní rád vrácím . Nejenže se dobře čte ale má opravdu poutavý děj.

Zlo na ostrově – Ed McBain

Tato kniha mě velice zaujala už jen tím , že od začátku byla napínavá a.Evan Hunter známý spíše pod jménem Ed McBain avšak jeho rodné jméno Salvatore Kombiné.Byl to americký spisovatel a scénárista.Já ho mám velice oblíbeného protože jeho knihy se čtou velice pěkně.
Také stvořil cyklus 87.revír kde je více jak pět desítek detektivních knížek, ale já jsem si vybral tuto knihu poněvadž jsem si myslel , že se bude dobře číst.
A měl jsem pravdu kniha se mi tak dobře četla , že jsem nemohl přestat protože děj od začátku až do konce byl velice napínavý.Napsal také scénář k filmu Ptáci jež jsem sám shlédl když jsem byl malé dítě , ale vraťme se zpátky ke knize.Kniha má poutavý,rozsáhlý a velice zajímavý děj, kniha je napsaná spíše takovou lehčí prózou.
Kniha popisuje příběh jak :
Zavraždili mu ženu a stejné nebezpečí teď hrozí jeho dceři.

Rozhlasový komentátor Zach Blake , otec devítileté Penny, nedávno ovdověl. Jeho žena Mary,skvělá plavkyně,se utopila během společné romantické dovolené na ostrově Martha´s Vineyard.Zdrcený manžel však po čase dostává dopis, v němž mu jistá Evelyn Cloudová sděluje,že jeho manželka nezahynula nešťastnou náhodou. Rozhlasový komentátor se proto vydává i s dcerkou do míst,kde ho potkala největší tragédie jeho života. Od samého začátku však naráží na problémy a cítí,že něco skutečně není v pořádku. Když nakonec vypátrá adresu Evelyn Cloudové,jejíž znepokojivý dopis ho přiměl k cestě na ostrov, a rozjede se za ní – nachází ji mrtvou.
Krátce nato Zachovi telefonuje neznámý muž, aby se okamžitě klidil z ostrova,nebo ho potká stejný osud jako zavražděnou Evelyn. Terčem neznámého pachatele se zakrátko stává i Zachova dcera Penny, která záhadně zmizí. Zach teď musí nejen objasnit smrt své ženy, ale především zachránit malou Penny.

Zach Blake zjistí, že jeho žena Mary byla zavražděna a jeho dcera byla unesena únosci.Únosci mu vyhrožují že pokud nenasedne na trajekt který ho má odvést pryč z ostrova tak , že svou dceru neuvidí.Načež Zach splní podmínky co mu řeknou únosci z ostrova odjede , zachrání tak tím život své dcery a zároveň je ale postřelen při přestřelce a odvezen do nemocnice kde ho navštíví jeho dcera a jeho nová přítelkyně.
Ed McBain napsal více jak sto knih a po celém světě se jich prodalo více jak sto miliónů kusů. Byl to jeden z nejslavnějších amerických autorů na světě.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 22.10.2012
Přečteno 1064x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí