Noční lovec - Chris Carter

Noční lovec - Chris Carter

Anotace: Třetí kniha ze série "Robert Hunter"

Sbírka: Recenze knih

Třetí díl tohoto autora ze série „Robert Hunter“. Už při otvírání knihy jsem byl zvědavý s čím autor přijde tentokrát a musím říct, že Chris Carter nenechává čtenáře dlouho v napětí. Již po úvodních dvou kapitolách jsem zůstal jak opařený s tupým výrazem „cože?“.

Příběh má ohromný spád. Celá kniha se odehrává ve zhruba deseti dnech, což té plynulosti jen napomáhá. Způsob vražd je až šokující. To už je ale u tohoto autora v podstatě charakteristickým jevem. Jednotlivé postavy se příjemně vyvíjejí, ale veliký plus vidím v tom, že čtenář nemusí znát předchozí díly a přesto kniha stojí jako samostatný celek.

Autor také věnuje hodně času psychologickému profilu pachatele a využívá tak svých zkušeností ze skutečného života a skutečných případů a to celé dodává příběhu na autentičnosti. Až tak moc, že se čtenář vyděsí z představy, že takoví lidé opravdu existují. Já tedy ano.

Budu se trochu opakovat z předchozích recenzí, ale nelze jinak. Skvělá kniha a už teď se těším na další díly. Nejde nic jiného než doporučit.

***

Další recenze a ostatní také na:

https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 12.08.2023
Přečteno 89x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Recenze na knihu pěkně podána

21.12.2023 22:47:32 | mkinka

Dík, dík. Je to ale zásluha hlavně té knihy :-)

14.02.2024 19:23:58 | Miro Sparkus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí