Myšlením k bohatství - Napoleon Hill

Myšlením k bohatství - Napoleon Hill

Anotace: Trochu to navazuje na předchozí recenzi. I když z dost jiného úhlu pohledu. Ne všechny knihy na tohle téma stojí za čtení, ale práce a čas Hilla věnované této knize není zas tak obvyklá. Málokterý autor pracuje na svém díle téměř celý tvůrčí život.

Sbírka: Recenze knih

V této knize je spousta motivačních hesel a takových základních (nejen) pravidel, které je nezbytné ovládat, abyste dosáhli úspěchu. Není nutno měřit úspěch pouze penězi a i když kniha používá výraz bohatství celkem často. Není tento výraz myšlen jen materiálně. Jde o nalezení osobní rovnováhy, sebereflexe a celkové spokojenosti z vlastního života. Žádná kniha to člověka nemůže naučit sama o sobě jen přečtením. Vždy záleží na vás a na tom, co si z ní vezmete. Musím ale říct, že v této knize jsem poznával spoustu lidí kolem sebe a to včetně sebe a ne vždy v tom pozitivním slova smyslu. A tím je tak obohacující. Za mě rozhodně doporučuji a závěrem dva výtažky, které mě zaujaly svou pravdivostí.

"Kritika do lidského srdce zaseje strach nebo zášť, ale lásku nebo náklonnost nevzbudí."

"Život je šachovnice a vaším protihráčem je čas. Pokud před tahem váháte nebo nedokážete rychle táhnout, vaše figurky budou časem smeteny z desky. Hrajete proti soupeři, který nebude tolerovat nerozhodnost!"

***

Další recenze a ostatní také na:
https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 10.04.2020
Přečteno 425x
Tipy 2
Poslední tipující: jenommarie, Frr
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Děkuji za tip, znám jen citáty. Tak je třeba to zlepšit. ;-)

11.04.2020 00:44:28 | jenommarie

Není zač, jsem rád, že to k něčemu sem tam i poslouží :-) ... v této knize je spousta příběhů vynálezců a průkopníků své doby, které rozhodně stojí za to :-) ...

13.04.2020 21:39:53 | Miro Sparkus

:-) děkuji

13.04.2020 21:45:27 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí