Pohřešovaná - Chris Mooney

Pohřešovaná - Chris Mooney

Anotace: Napínavý thriller s až hororovými prvky.

Sbírka: Recenze knih

"Pohřešovaná" je kniha, která vás doslova nutí, abyste ji přečetli jedním dechem. Autor ji napsal opravdu hodně čtivě a na knihu až doslova akčně. Hodně tomu napomáhá styl. Autor využívá poměrně krátkých kapitol, děj nikdy nestagnuje v jednom bodě a po dočtení každé kapitoly chcete číst dále. Jednoznačně skvělá práce.

Příběh samotný je hodně poutavý a myslím si, že musí každého zaujmout, jelikož téma únosů, potažmo náhlého zmizení lidí není vůbec legrační a bohužel to není ani říše sci-fi. Ve světě se to děje dnes a denně. Autor velice hezky smísil hned několik žánrů, přičemž ani jeden neupozaďuje ten druhý. Je tu žánr krimi, drama, thriller a v jedné z úhlavních scén knihy, kdy se hlavní postava ocitá ve sklepním labyrintu zcela po tmě a snaží se ji chytit a zabít maskovaný vrah, žánr nefalšovaného hororu, za který by se ani Stephen King nemusel stydět.

Kniha rozhodně stojí za přečtení. Je to jedna z těch, které vám po přečtení nějaký čas zůstanou pod kůží a pokud přerušíte četbu v noci, zřejmě se vám nebude usínat zrovna nejlépe.

***

Další recenze a ostatní také na:
https://mirosparkus.webnode.cz/

 

Autor Miro Sparkus, 21.01.2021
Přečteno 288x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí