Příběh kmotra

Příběh kmotra

Anotace: o filmu

 

Skutečný příběh velké lásky - lásky k penězům

 

Drama / Krimi / Životopisný

ČR 2013, 99 min.

 

Režie: Petr Nikolaev

Scénář: Petr Nikolaev, Miroslav Oščatka, podle knihy Jaroslava Kmenty "Kmotr Mrázek"

Kamera: David Ployhar

Hrají: Ondřej Vetchý, Lukáš Vaculík, Jan Vondráček, Jiří Dvořák, Vica Kerekes, Pavel Nečas, Kryštof Hádek, Andrej Hryc, Filip Kaňkovský, Jiří Vymětal, Vladimír Brabec a další

___________________________

 

Včera jsem se přesvědčil, že o provázanosti mafie a politiky lze natočit film, který není nudný, ve faktech zmatený, ale HLAVNĚ!!! diváci se v kině neubránili hlasitým reakcím. Ti, co o této problematice nevěděli nic anebo málo, odcházeli z kina dost otřeseni. Ostatní diváci, kteří něco tuší o spisech Krakatice, o české mafii, o Cattani v sukni (tady je životní příběh víc upraven), o šéfovi ÚOOZ (Vaculík), Mrázek (i zde) ve filmu hlavní postava (Vetchý) atd. atd..., - prostě občané, kteří tento mafio-politický hnus sledují, byli vděčni za šíření informací zajímavou filmovou formou. Informace a odvaha, jak známo, jsou základním předpokladem pro účinný vzdor. Václav Klaus nikdy neuznával tzv. "nepolitickou politiku", občanská hnutí a sdružení všichni namočení politici bytostně nesnášejí. Ve filmu Příběh kmotra, natočeném podle spisů a odposlechů, se všichni můžeme přesvědčit, jak draze nás stála tzv. Klausova "politická politika", stranická provázanost zločinců, kde volby nám za 20 let nepomohly vůbec v ničem. Bez občanského tlaku se z místa opravdu nepohneme.

 

Recenze by měla obsahovat i kritiku režie, kamery, střihu, hudby a zvuku, hereckých výkonů: nikdo mě nezklamal, ...ani Vaculík. Běžte na to, vřele doporučuji.

 

 

 

Autor Aťan, 24.11.2013
Přečteno 951x
Tipy 2
Poslední tipující: enigman, Amonasr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-))..chjo..proč to je dycky chlap..
..proč né kmotryně nebo tak nějak..to by byla mela:-)))

26.11.2013 10:12:20 | isisleo

ale přeci Katka Pancová je taky borec :D a nejen ona..

26.11.2013 15:26:30 | Aťan

..nojooo to je fag..
..poohlédnu se také po nějakým kšeftíku..;-)

26.11.2013 19:24:55 | isisleo

taky mě jednou lákali abych šel za kmotra...

25.11.2013 19:58:22 | enigman

:D
..vidíš, teď bys byl buďto mrtvej nebo zavřenej, a kmotřenec by to třeba ani neocenil.

25.11.2013 20:23:48 | Aťan

maně přemýšlím jaký je v tom rozdíl...každopádně ten film je dost dobrej...

25.11.2013 23:17:46 | enigman

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí