Jabba Hutt

Jabba Hutt

Anotace: „Šíří se fámy, že mám velmi rád becherovku a pivo. Obě jsou pravdivé.“

Konečně zpracovali příběh jednoho z největších vládců ze světa Star Wars. Mladý Jabba byl velmi chytrý a jsem rád, že se tvůrcům podařilo ho i tak vykreslit. První půlku filmu jsem se trochu nudil, ale když Jabba začal růst a stárnout, tak to začínala být řežba. Taková transformace osobnosti se jen tak nevidí. Stal se z něj naprostý šílenec a manipulátor, posedlý jenom mocí a touhou něčeho dosáhnout.

Vedlejší postavy zaplňovaly samé ovečky, které ho slepě následovaly bez jakékoliv schopnosti mít svůj názor. Scéna s orgiemi, kde se sešli všichni možní magoři galaxie si budu do smrti pamatovat a jsem rád, že tvůrci přidali do světa Star Wars i trochu Rkové brutality, totiž vidět Jabbu rozdávat si to s nejoddanější ovečkou a přitom se nacpávat vesmírným ovarem, je fakt síla.

Abych to shrnul, film byl krásnou ukázkou toho, že v takovém světě, kde vládne Jabba fakt žít nikdo nechce. Tvůrci přemýšlí i o druhém díle, ale na to se mi už po jedničce koukat fakt nechce a myslím si, že herec, co ho tak parádně ztvárnil taky není nejmladší a celý natáčení by s velkou pravděpodobností nepřežil.
Autor MarnýAltruista, 06.01.2018
Přečteno 606x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí