"Zakázaná psí plemena" - proč tohle všechno ?

"Zakázaná psí plemena" - proč tohle všechno ?

Anotace: Aneb silné plemeno, pro slabé jedince....

O tom, že nejsou všichni lidé stejní jsem přesvědčena neustále.
To však bohužel neplatí u drtivé většiny majitelů statných psích plemen typu bull.
Hostovala jsem na jedné internetové stránce a toho, čeho jsem se dočkala ode všech těch příznivců, bych vám nepřála ani ve zlých snech.
Lidé si na stránce komentovali příspěvky, házeli si info a vypadalo to, že jsou lidumilové v pravém slova smyslu. Že vědí, že např. Pitbull není pro každého a patří do rukou jen zkušenému chovateli, jak se alespoň kušovali mezi sebou.
Opak byl však zničující pravdou a já v té chvíli litovala toho, za jak milé a chytré jsem je měla. Ano, každý list má dvě strany.
Bullové se mi líbí dlouho, ale stále jsem si říkala, že si nejsem jistá sama sebou, že bych na tohle plemeno kdy měla. Můj zájem byl čistě informativní. Podotýkám, že jsem se dotazovala pouze na informaci, zda – li nějaké z těchto ras klidnější povahy, sama jsem tam zmínila hlavně francouzského a bostonského buldočka, což je psík patřící do kategorie malých a s bulldogem, či pitbullem jako takovým už vlastně ani nemá téměř nic společného.
Nejen, že mi velcí, silní vůdcové svých piťáků nebyli absolutně schopni poradit, ale byli také velmi nedůtkliví a hezky si na mě schladili svůj pravý komplex méněcennosti.
Od někoho snědé pleti, co neviděl hardvarskou univerzitu ani na obrázku, jak to měl uvedeno přednostně na svém profilu, jsem byla nazvána satanistickou děvkou. Co na tom, že jsem věřící. Ano, tady je jasný důkaz toho, že lidé odsoudí z pohledu a o víc se nezajímají. Bohužel k tomuto snad 15ti letému floutkovi, jehož hlavním rysem je jeho statný pitbull pro drsný vzhled zjevně nedocvaklo, že právě jeho „lidská“ rasa je hlavní příčinou toho, proč se tahle plemena zakazují. Nejsou to však jen cikáni, kteří, když jim bull vyklouzne z podkontroly, háží s ním automaticky za plot útulků.
K němu se přidali další, byla jsem osočována, ať si pořídím plyšáka. Co na tom, že jsem ještě milionkrát zdůrazňovala, že jsem žádala o info, abych se trochu více zorientovala a nabyla pro svou vlastní potřebu dalších vědomostí...
A tihleti všichni si říkají vůdce smečky? Ano, své psy možná zvládají a jsou zapálení pro určitá plemena. Každý máme v oblibě nějaké, i mě osobně se piťáci a bullteriéři hodně líbí.
Myslím si, že pravý vůdce smečky, když už se takhle v jejich případech NEVHODNĚ hodlá škatulkovat, by měl hlavně zvládat sám sebe a své emoce a úplně vypustit z hlavy nějaké předsudky o komkoli, koho navíc ještě ani nezná osobně. Lituji, že jsem si od takových lidí chtěla nechat poradit. Ti přilívají jen olej ke svému vlastnímu požáru. Já byla nadmíru šokována, co za opravdu ohyzdné věci jsou tihle „vyrovnaní vůdci smečky“ schopni napsat na mou osobu. Jednak jejich zakomplexované útoky nebyly absolutně k tématu a odpověď na svou otázku jsem také nezískala. Z asi 65ti lidí na oné stránce byli normální jen 2. Jedna slečna, která se k tématu vyjádřila vkusným způsobem s tím, že ho doporučuje zkušeným a jak dokáže být bull temperamentní i když se zdá jako řádný cvalík. Sama byla vlastníkem jednoho psíka tohodle typu a věděla o čem mluví. Na otázku, kdo je podle ní z těchto všech na mě útočících zkušenný v chovu zakázaných plemen, by ale asi těžko odpověděla.
Další slečna byla nadmíru šokována vyjádřením většiny. A jako jediná se také za mě postavila a nabídla se, že poskytne info sama, když toho ostatní nejsou schopni a apelují proti mně se zrůdou, strašidlem, již zmiňovanou satanistickou děvkou, co má v hlavě nasráno, stvůrou a ať raději umřu a ušetřím životy bullů, dále pak krávou a ubohou (teď bych dodala, kdo je tady víc ubohej, že se nezmůže, než na nadávky? :D) a o tom, jak špatně jsem vychovaná (Pán byl u mé výchovy? Velmi zajímavé... - člověk, co sám nevychovaně kope do stran, na můj dotaz, jestli kdy poznal karabáč, jako já...) . Absolutně tohle nemůže nyní pochopit asi nikdo z vás, že? Ne, to totiž pochopit nelze a možná jediní „osvícení“ jsou jen tady ti „milující chovatelé“ bojových plemen.
Ano milují. Ale jen samy sebe proto, jakého mají psa.
A budou se ohánět svým milosrdenstvím, tím, že bojová plemena nemohou za to, jaké je lidé udělali, škemrat a dělat různé billboardy proti zákazu.
ANO, TIHLETI LIDÉ!!!
Neuvěřitelné, že?
Lidé, kteří neumí jednat ani sami se sebou navzájem, snad jen s dalšími příznivci onéž rasy
a chovat se patřičně k druhým.
Bohužel, za oponou se toho skrývá více, než je zdrávo. A proto to tam zůstává a tihleti „nevinní“ velice moc dobře vědí, proč...
Jejich komplexy jim natolik přerostly přes prázdné hlavy, že inteligentní člověk tahle plemena zakáže. Otevřete oči a zamyslete se. Lidé se nebojí pitbulla. Lidé se bojí jeho vedení. Jeho výchovy. Všechno má svůj důvod a tím důvodem je pokaždé člověk.
Omezování určitého typu psa není kvůli psu samotnému, ani kvůli jeho rase či povaze.
Tak kvuli čemu? To asi zůstane velkou neznámou pro nemyslící machry s bullama na vodítkách.
Ne, stále se nepřikláním k tomu, že všichni majitelé statných plemen jsou stejní.
Ještě mi však žádný nedokázal, že je jiný..

Mrs. Revenge ©
Autor Ricarda Haner Lowery, 06.09.2013
Přečteno 1184x
Tipy 2
Poslední tipující: P.Balam, Inna M.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

1) Píšeš pěkně.
2) Spíš bych zařadila do úvah nebo reportáží.
3) Problém s chovateli jsi vystihla naprosto přesně. Ze špatných reakcí si nic nedělej, pro jistotu si ještě odplivni a žij dál blaze:)

06.09.2013 10:12:55 | Inna M.

Děkuji :) Zdvihla jsi mi náladu.. :)

28.10.2013 15:53:12 | Ricarda Haner Lowery

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí