Školní výlet - Kuzová

Školní výlet - Kuzová

Anotace: Tento krátký a stručný článek o strávení pár dnů s hrstkou mých spolužáků a třídním učitelem jsem byla nucela sepsat jako úkol, tak proč to sem také nevložit! :)

Výlet, převážně zaměřený na stmelení třídy, se velice vydařil. Všichni přesně dorazili ve smluvený čas na Masarykovo nádraží a tudíž nám naprosto nic nebránilo k nasednutí do vlaku a zahájení naší cesty směr Rakovník. Po dvouhodinové jízdě se před námi ukázalo místo první přestávky – Rakovník. Hodinová pauza posloužila k občerstvení našich kručících žaludků. Po doplnění energie zase sedli na vlak a pokračovali do malebné vesničky Čistá, kde jsme museli počkat na auto, které nám odvezlo naše velice tíživá zavazadla. Ale tato cesta na chatu, která před tím sloužila jako hospoda, zdaleka neskončila. Čekala nás trasa asi 5 km polní cestou. Celou dobu strávenou s hrstkou mých spolužáků a třídním učitelem bych hodnotila jako vydařenou. Věřím, že hlavní cíl výletu dostal ten pravý směr a užili jsme si tak mnoho zábavy, her a vyprávění.
Autor dvorkl, 04.09.2008
Přečteno 574x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí