Slovinské putování , studijní kempování:--)

Slovinské putování , studijní kempování:--)

Anotace: krátké i nekrátké příběhy, poznatky a záznamy ze studijního pobytu v Ljubljani...

6.2.2008 jsem vzala všechno co šlo a vypravila se na autobusák do Nového Jičína. Vezl mě Pavel - hodný to chlapec a bylo vidět, že ho to docela vzalo. Já byla z cesty tak "nepatrně" nesvá a tak nějak mi stále nedocházelo, že jedu pryč, za hranice naší divukrásné země, České republiky, opěvované zemičky.
Autobusem Student Agency jsem se vydala do Prahy - bylo o mě krásně postaráno - tím myslím můj oblíbený přísun horké čokolády a absolutní pohody díky výběru filmu či poslechu rádia. Už ani nevím, co všechno jsem dělala, jen v Brně jsem musela změnit autobus. Po cestě jsem potkala dvě malé děti, tak jsme si zahráli piškvorky.
V Praze na mě čekala Anička a milostivě mě vzala pod svá křídla. Měla jsem tu čest poznat Milana - jejího přítele, který mě jak jinak než překvapil - docela sympatický chlapec. Obdivuju Aničku.

7.2.
Spala jsem na zemi a vstávala s Aničkou před pátou. Fakt hodná holka, že mě nenechala ve štychu - byla jsem totiž hrozně ve stresu, že nestihnu vlak a tím promarním svou jedinečnou šanci - chytit PLEČNIKA a dostat se ještě v ten den do Ljubljaně.
Jelo se 12 hodin, ale ani mi to nepřišlo. Potkala jsem zajímavé lidi, uteklo to rychle, pohoda.
Na nádraží mě čekaly Kamča s Jančou.......s tězkými bágly mi pomohly až do kolejí Vilharjeva 13, Ljubljana 1000.........bleblebleble...stačí.
A ačkoli jsem tam byla první den jen provizorně, nakonec tam bydlím taky:--))

8.2.
zařizovací den, koleje, platby
9.2.
Státní svátek - pátek - otevřená muzea se vstupem zdarma, výlet na hrad, železniční muzeum, mestské muzeum, večer koncert - operní zpěv, cesta do KMŠ(já, beata, Odry)
10.2. ??
11.2. ??
12.2. Výlet na hrad a obchody (Maruška, Majda, Peťa, Beata, janča, Kamča)
13.2. koncert klarinet, klavír
14.2. koncert příčná flétna, klavír
15.2. nepodařená večeře s Beatou
16.2. výlet Postojná Jama + hrádeček Predjamski Grad + břichobol
17.2. ospalý den
18.2. Pařba Parlament Pub, bylo mi zle
19.2. hra na klavír ve škole, obídek v pedagošce - musela jsem připlácet za saůát, hodina "Creative Movements", kino Vratné láhve
20.2. okýnko - nevím, kde jsem byla, film Ostře sledované vlaky
21.2.
taťka nározky - psala jsem mu přání - oběd v Pasta Noně s Romčou a Jíťou - čekání na jídlo asi 45 minut - stane se.
Můj skvostný výlet na skvostném kole z důvodů technických(k Víťovi na internet) - astma zapracovalo, šlapátko taky.
22.2.
Volala jsem domů na pevnou přes skypedíky hodné Beatce, oběd v Delu s Beatou, odpoledne "výlet" do BTC na sportovní hody - Jíťa koupila sušák, cesta zpátky štreka jak c... večer odpočinkový - psychická příprava na výlet k Bohinjskému jezeru. Jo a prali jsme:--))
23.2.
Výlet Ljubljana - Jesenice - Bohinjská Bystrica(vlakem) 2hod15min s jedním přestupem.
Nečekaná procházka k jezeru(už tam jsem nemohla).Dali jsme si cigáro (to čokoládové) a pokračovali dál rozděleni na dvě skupiny 3 až 5 lidí. Já, Jíťa a Romča jsme šli pozadu a stopli auto. Vzala nás Chorvat a nepatrně jsme oprášili chorvatštinu. Ušetřil nám kus cesty. A protože nás ještě čekala cesta kvodopádům, hledali jsme na rozcestí správný směr. Nakonec jsme jej našly a aso po 1,5 km se zase svezly autem. Tentokrát nám zastavila příjemná Slovinka a tak jsme si povídali o krásách Slovinska. Pak už to bylo k vodopádům jen kousek, zato jsme se pořádně zadýchcali. teda alespoň já:-S a připadala jsem si vážně jsk hypochondr.
Vodopád byl pěkný, sice trošku vyschlý, ale to bychom ani nepoznaly, kdyby nám to holky z druhé skupiny neřekly. Udělaly jsme pár foteček a vrátily se zpátky asi 5 km. To už jsem ale fakticky nemohla, vůbec mi nešlo do hlavy, že se mi to astma tak zhoršilo. Autobus jsme chytly a jely za lepším. Ve vlaku jsme se pak docela bavily přívalem vtipů, které skoro každý vložil do banku. Já však řekla jeden a byl trapný jako vždycky.
Autor jerabina, 14.09.2008
Přečteno 378x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí