Slovinsko 2

Slovinsko 2

Anotace: ***

24.2.
Dnes jsem proležela celý den. Mrkla jsem se na pár filmů a jinak vymýšlela plán mého ozdravného režimu tady. Od čtvrtka mám pořád problémky.

2.3.
Dnes se uskutečnil nečekaný výlet na Šmarnou Goru a bylo to nádherné. Jeli jsme busem za město a tam se před námi vyloupl veliký kopec. Ztěží jsme vyšli nahoru, ale dalo se to zvládnout. Byla jsem na antibiotikách, tak jsem to možná s tím pohybem přehnala:-) Nahoře byl nádherný výhled na hory a skvělé lehátka pro odpočinek. Takyže to tam celkem žilo....:D Lidi posedávali na lavičkách a krmili se "Miškem" - obdoba našeho koblížku s polevou. Je tam krásný kostel s freskami a nádherně zdobeným oltářem.

3.3.
"Nečekaně" jsem se prospala:-)Vstávala jsem až po desáté, tak není divu, že jsem se nedostala do města na dárek pro mamku. Původně jsem tam měla jít na oběd s Víťou, Romčou a jíťou,ale nějak jsme se nesešli, tak jsem si zašla do Dela a pak se vydala na pajdák. Po cestě jsem nepatrně zabloudila - no prostě já. Výtvarky, na kterou jsem šla, jsem se nakonec nedočkala a Pilatesu vesměs taky ne. Tak takhle já tady sportuju :-). Večer jsme s Jančou zaslechly podezřelý kytarový šelest, tak jsme se vydaly za jeho zvukem. Nakonec se z toho vyklubala chodbová akcička a zase znám pár lidí navíc, což je pro mě příjemný poznatek!

7.3. pátek - odjezd domů

Čas odjezdu vlaku byl krásný - 10:18 -, takže jsem neměla takový strach, že zaspím. Na nádru jsem si dala srazík s Víťanem a mohlo se jet. Dobře jsme si sedli, cesta byla zábavná a utíkala rychle. Na hory nebylo vidět nejlíp, ale přecejenom, stálo to za to. V Praze jsme to vzali přes hospůdku, kde jsem si vyzvedla autobusovou jízdenku a pak se vydala s Víťou k domovu. Přespala jsem v pokoji jeho ségry a ráno se jako myška vytratila z domu a pospíchala na Florenc. Neříkám, že jsem se po cestě na bus cítila skvěle, ale na to, že mám fóbi z cestování se to dalo. Asi ve 14:00 jsem dojela do Nového jičína. Tam mě čekal Pavel, pěkně jsme se přivítali. Jenže vzápětí jsme jeli do frýdku-Místku, kde jsme se docela zdrželi kvůli výběru lustru. podotýkám, že jsem si ustavičně ztěžovala na mé bolavé plíce, čímž hystericky poukazovala na můj akutní problém. Musela jsem být hrozně otravná, takže klobouk dolů před každým, kdo unese záplavu mých slov. Pavel vybral lustr a vzal mě domů. Po cestě jsme toho namluvli opravdu hodně , asi tři slova za hodinu, ale co už, co jsem jsem si vybrala, to mám.

---Pobyt doma neměl chybu, pořádně se oslavila mamčina padesátka a po dlouhé době jsem viděla mou rozsáhlou rodinku. Vše důležité jsem splnila a spokojeně si to namířila zpátky do Ljubljany:D----

19.3. středa - Návrat

V Praze jsem přespala u bratránka Jarka. Plečnik byl opět moje jediná volba, protože auto na poslední chvíli selhalo. Ale co na plat, po cestě jsem potkala supr holku - Slovenku a příjemným pokecíkem si tak ukrátila cestu. Do Ljubljaně jsem dojela na čas. Kytara, krosna, bágl jídla - to vše jsem tahala s sebou. Sice jsme byly s Kamčou domluvené, že na mě s Jančou počkají, ale nakonec to nevyšlo, tak jsem si věci odvlekla sama. Ještě v ten večer byla nepatrná koštovačka přineseného cukroví, co zbylo z oslavy, kotel vdlečků atd....sedli jsme na chodbu i se Slovinci..příjemné.
Musím říct, že v ten den jsem zase trpěla jako Popelka, protože byla taneční akce ve Festivalně Dvoraně, kterou jsem byla nucena jenom poslouchat.
Autor jerabina, 17.09.2008
Přečteno 455x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí