Poprvé - díl 1.

Poprvé - díl 1.

Úvod k vyprávění o cestě za dětským snem

Poprvé. To slovo má jistý nádech nového, nepoznaného, trochu tajemného, ale o to víc toužebně očekávaného nového zážitku. Ne, nebojte se, nepůjde o sex, nepůjde ani o práci, ani o divadlo či básničky.
Poprvé. Poprvé vyjedu na dovolenou s partou dospělých lidí, kteří jsou trochu i dětmi. Postavili si za hodně peněz svůj sen, dětský, romantický sen. Sen vonící dálkami, cizími kraji a romantikou. A kde je romantika, tam přece nemůže chybět ani Zasr. Romantik! Jistě, ještě jsem vám neřekl, co si vysnili a postavili.
Hned to napravím.

Postavili si námořní plachetní jachtu. Pokřtili ji Panta Rhei. Řecky: vše plyne.

Však na palubě této lodi se pro posádku i cestující čas zastaví. A jak se čas bude zastavovat i jak bude plynout, jak bude ubíhat i jak bude pádit, o tom bych vám chtěl napsat. Nevím ještě spoustu věcí, cesta sama je pro mne velkou neznámou, na lodi i na moři budu poprvé.
Ale mám velké znalosti, které jsem o mořích a lodích načerpal v mládí četbou dobrodružných románů. Mými učiteli byli velikáni literatury, jako například Jack London, Hermann Melville, Jules Verne, František Běhounek a Jára Cimrman. Samozřejmě i mnozí další, na které jsem zapomněl. Zde vidíte, že na cestu se nevydávám nepřipraven.

Můj záměr je psát deník výpravy a každý den do deníku zaznamenat vše podstatné, co se událo a zdokumentovat naše zážitky i pro vás. Samozřejmě že se nevyhnu psát o všem ze svého pohledu suchozemce, vnitrozemce a námořního panice. Doufám, že cesta se vydaří a že vás naše zážitky budou zajímat. Snad se i budete bavit v pohodlí a teple domova.

Takže: Začínáme přípravou na cestu

Pokračování příště.
Autor Zasr. romantik, 11.06.2009
Přečteno 570x
Tipy 13
Poslední tipující: Iv, TetaKazi, Házté, Kapka, labuť, Doradan, Lea Aura, Květka Š., Bíša
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já mám teda velký zpoždění,ale jdu na to!
Zatím ti chválím,že jsi dokonale připraven !

23.10.2010 01:24:00 | Iv

Když máš v ruce příručku od Járy Cimrmana,
každý moře přepluješ, jak by to byla vana...

27.01.2010 23:11:00 | TetaKazi

Jestli budeš potřebovat trošku řečtiny, tak můžu posloužit..ale fakt trošku..třeba vám budou chutnat portokalia?

21.07.2009 00:02:00 | trenérka

sice trochu se zpožděním,ale o nic méně napnutá...

14.07.2009 00:02:00 | Házté

Těším se moc, námořníku. Moře je od dětství má láska, před pár lety jsem strávila týden na lodi a každý rok se k moři vracím. Moc ti to přeju...

25.06.2009 12:15:00 | Kapka

Těším se na podrobné vyprávění, abych mohla být vtažena do děje. :o)

13.06.2009 22:17:00 | labuť

Taky se těším.A šťastný vítr,klidné moře a hlavně nic potřebného nezapomeň.

12.06.2009 09:11:00 | Květka Š.

Jsem napnutý, jak plachty na vaši lodi...

12.06.2009 00:02:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí