Paříž-1. část

Paříž-1. část

Anotace: Popis prvního dne naší cesty do Paříže...

Sbírka: Deník-moje cesta do Paříže

1. den-14.6.2008
Dnes se chystá největší událost letošního roku. Odjíždím s Kampanelou do Paříže!!! Sláva, už se tak těším, až to nádherné slavné město poznám…
Sraz máme v 15.00 před Janáčkovým divadlem, u restaurace Bohéma. Jede spousta lidí z různých oddělení sboru. Mě zajímá hlavně to, že jedou i moje dvě kamarádky Lucka a Anička. První věc, kterou jsem udělaly, bylo to, že jsme s Luckou odevzdaly pasy našim hlavním vedoucím Ivě a Kláře (dohromady máme tři sbormistryně-Markétu Jedličkovou, která je 1.hlavní vedoucí, naše nejvyšší moc; Kláru Dvořákovou, která je 2. hlavní vedoucí; a Ivu Kulíškovou, která je 3. hlavní vedoucí a obstarává nám hudební doprovod). Pak jsme šly s Luckou zabrat místa v autobuse (úplně vzadu, poslední pětici). Krátce po patnácté hodině konečně dorazila i Anička.
Potom už vedoucí zavelely k nástupu do autobusu. Nastalo hromadné loučení s rodiči. Po objímání a slovech na rozloučenou jsme byli konečně připraveni vyrazit. Vzadu jsem seděla já s Aničkou, Luckou a ještě s dvěma mladšími holkami Terkou a Lenkou.
Vyjeli jsme asi v 15.30. Ale za chvíli jsme opět zastavovali, protože se ještě čekalo na naši nejvyšší moc. Kolem 16.00 jsme už opravdu vyrazili na asi 16-hodinovou cestu. Rozhodně jsme se s kamarádkami nenudily, seznámily jsme se s jednou holkou, která seděla před námi a povídaly si. Potom jsme poslouchaly mp3…
V 18.00 byla první přestávka. Stáli jsme celou věčnost frontu na záchod… :-D
Pak v autobuse nám vedoucí pustili filmy, takže bylo o zábavu postaráno.
Další pauza byla ve 21.30. Nechtělo se nám s Aničkou ven, tak jsme zůstaly v autobuse. Byly jsme tam samy, v takovým krásným tichu…
Autor Slečna Růžová, 03.07.2009
Přečteno 622x
Tipy 4
Poslední tipující: Házté, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-) děkuju... taky miluju Paříž, od té doby, co jsem tam byla... je to úchvatné město...

07.07.2009 15:17:00 | Slečna Růžová

Miluji Paříž a Francii, ráda jsem si početla Tvůj deníček.. ST!

07.07.2009 10:44:00 | Házté

děkuju... a je pravda, že se dostanem kamkoli... v úterý jsem se vrátila ze Švédska... :-D je to prima, protože jsem velká cestovatelka...

03.07.2009 12:31:00 | Slečna Růžová

jj, pěvecký sbory se dostanou kamkoliv :)
moc se mi to líbí, jsem zvědavej na pokračování :)

03.07.2009 12:04:00 | Zasněný básník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí