Paříž-4. část

Paříž-4. část

Anotace: Popis čtvrtého dne v Paris...

Sbírka: Deník-moje cesta do Paříže

4. den-17.6.2008
Dnešní cíl je katedrála Sacré-Coeur. První věc, kterou jsme udělali, bylo to, že jsme se před katedrálou vyfotili (úplně všichni dohromady-je nás tady asi 50-až na vedoucí, kteří fotili). Spousta děcek vtiskla vedoucím svoje foťáky, takže to bylo celkem na dlouho… Pak jsme se šli podívat dovnitř. Bylo to tam celkem hezké, ale nakonec to pokazil jeden černoch. Výběráci tam chtěli začít zpívat koncert, ale on je vyhodil, sprosťák jeden. Kdyby tušil, o co přišel…
Ale pak jsme se šli podívat do jiného kostela, mnohem staršího. Tam už výběráci svůj koncert odzpívali a my ostatní jsme je jen s hrdostí poslouchali.
Potom jsme měli dva rozchody po sobě, oba děsně dlouho. Chodily jsme s Luckou a Aničkou po obchodech… A taky po restauracích, protože jsme hledaly WC. :-D U toho jsme si užily spoustu legrace. V první restauraci (kde mimochodem seděly i Markéta, Klára a Iva) Lucka pořád cosi hustila do jednoho Francouze a on pořád dokola říkal r-r-rozumím, i když tím asi myslel pravý opak.
Ale v druhé restauraci byla ještě větší sranda. Prodavač nás nechtěl pustit na záchod. Pořád něco mlel a Lucka mu zase opakovala nerozumím nerozumím…Pak se jí teda zeptal “Russia??”, jako jestli jsme z Ruska. A Lucka mu odpověděla německy “Tschechien”. A ten prodavač na to: “Ááá, máte pěkné oči.” A následoval ohromný záchvat smíchu ode všech z naší výpravy, kteří tam zrovna byli taky. Smíchy nám tekly slzy. Ten prodavač radši odešel… Kdoví, jestli vůbec tušil, co ta jeho úžasná věta znamená…
Pak už jsme se opět jen couraly po obchodech, koupily naší Kačce deníček, obdivovaly díla pouličních malířů, fotily se, seděly v trávě a pobaveně sledovaly střelenou starou dámu, která otravovala turisty odpočívající v trávě…
Po skončení druhého rozchodu jsme se už vydali zpět na naši faru.
Autor Slečna Růžová, 04.07.2009
Přečteno 466x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí