Deštivý týdenní maraton

Deštivý týdenní maraton

Anotace: Stacionář minulého roku

Přírodovědný stacionář v Jedovnici se tento rok velmi povedl, tvrdí většina zúčastněných studentů i učitelů. A už podle tohoto zhodnocení lze odhadnout kolik zážitků, ale také vědomostí, jsme si odtud všichni odvezli.
Nespočetné prohlídky jeskyní, okolních měst a zajímavých míst poblíž autokempu Olšovec, ve kterém jsme byli ubytovaní, nám přineslo nejen mnohé nové poznatky, ale také spoustu mokrého oblečení. Upřímně, počasí ani topení v pokojích nám moc nepřálo. Kapky studené vody neustále dopadaly na zem, a když jsme došli z venku celí mokří, u studeného topení jsme se jen těžko ohřáli.
Ale i přes to se mi tato akce velmi líbila. Nejvíce zážitků jsem získala ve čtvrtečním dopoledni s p. prof. Novotným. Díky jeho klubíčku jsem se dozvěděla, že i namotaný provázek může mít dokonce i tři konce. Zkušený pan profesor se též trochu podivoval nad tím, na co může zvídavý student přijít. Nebo mi zkuste vysvětlit, jakto že i na poli si můžete skočit šipku do vody? Bylo neuvěřitelné, kolik jí tam bylo.
Tento deštivý stacionář se vryl do paměti všech. Jak učitelům, tak i věčně promrzlým studentům.
Autor srdce, 23.05.2011
Přečteno 557x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí