První krok ke snu

První krok ke snu

Anotace: Je to o tom, co jsem prožil a jak jsem to cítil. Je to dvoujazyčné, mělo to být i v angličtině, psal jsem to do školy, tak si přečtěte kterou verzi chcete:)

Trip to Belgium by Jakub “Jimmy” Machacek

Belgium. I heard about this trip when I was in this school at the first time… I was young, in ninth class, and I had to choose the way of my future… When I heard about the chance to go abroad and practice my English, I decided to go here… Now I still don’t really know if this is or this will be the way of my life, technique… But I was in Belgium, abroad, and I live there for one week. I have tears in my eyes when I saw Gent, the first Belgium town… “I had dream, …” said once upon a time Martin Luther King. I also had a dream, but mine dream was more simply then his. My dream was England, live and work there, and I hope that trip to Belgium was the first step. I saw different culture, I live in, and I find, that I am able to do this…It was fantastic feeling-when I communicate with Dieter’s parents, and we debated about everything, football, European Union, politics… When we hear a speech in St. Amands College and in European parliament and I understood almost everything, I feel like I have never feel in my life… I think that chance like this is not in every life, and I am happy that I can enjoy it… Belgium is beautiful country and I hope that I sometimes come back there, to one more time see Brussels, Gent, Bruges, Ypres… And also to Kortrijk and Wevelgem, because I found there more than I ever expect, I found there new friends, new experiences, and I think that I can say, that I found there myself. I hope so.

Výlet do Belgie od Jakuba “Jimmyho” Macháčka

Belgie. Poprvé jsem o tomto výletu, kurzu, slyšel, když jsem byl poprvé na naší škole. Byl jsem mladý, v deváté třídě, a rozhodoval jsem se, kterým směrem se bude odvíjet moje budoucnost. Když jsem slyšel o šanci jet do zahraničí a prozkoušet moji angličtinu, byl jsem rozhodnut. Nyní sice stále ještě nevím, jestli toto bude způsob mého života, nějaký technik, ale byl jsem v Belgii, v zahraničí, a žil jsem tam jeden týden. Když jsem poprvé viděl Gent, mé první belgické město, měl jsem slzy v očích. “Měl jsem sen…” řekl kdysi Martin Luther King. Také jsem měl sen, ale ten můj byl mnohem jednodušší. Můj sen byla Anglie, žít a pracovat tam, a doufám že Belgie byl první krok k tomuto snu. Viděl jsem jinou kulturu, žil jsem v ní, a zjistil jsem, že jsem toho schopen, že bych se neztratil. Byl to fantastický pocit, komunikovat s Dietrovými rodiči, a debatovali jsme vskutku o všem, od fotbalu přes Evropskou unii po politiku, nebo když jsme poslouchali projevy ve škole a v Evropském parlamentu, a já téměř úplně všemu rozuměl, cítil jsem se jako nikdy v životě. Myslím si že takováto šance se asi nenaskytne každému, a proto jsem rád, že jsem ji mohl využít a užít si to. Belgie je nádherná země a doufám že se tam jednou vrátím, ještě jednou vidět Brusel, Gent, Brugy, Ypres… A také Kortrijk a Wevelgem, protože jsem tam našel víc než jsem čekal, nové přátele, zážitky, a myslím že jsem z části našel i sám sebe. Aspoň v to doufám.
Autor Jimmy Ručka, 17.12.2006
Přečteno 953x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Normálně bych nereagovala, ale musím. Řekla jsem ti k tomu svý, ale trošku se usmívám nad komentáři.
Ty umíš psát líp, než je tohle, (doufám, že se to neodrazí na osobním životě) tvoje "repotáž" se mi prostě nelíbí:) Nelíbí se mi to česky, ze spolehlivého zdroje prý nemáš ani anglickou část zcela dobře, každopádně to je vedlejší. Nechci, aby to vypadalo útočne:) ani to tak není myšleno. Je to jen můj názor, a víš sám, že TY JSI AUTOR! Nicméně nechci tiše mlčet, když nesouhlasím s komentáři.. promiň... a nezlob se:)

18.01.2007 17:48:00 | Sirael

Popravdě, závidím Ti! A tak trošku Tě i obdivuju... V deváté třítě bych se asi do ciziny neodvážila a hlavně bych tak vůbec nikomu a ničemu nerozuměla:( A pokud se nepletu, Belgie je ještě francouzsky mluvící země, že? Tim hůř:)

08.01.2007 19:40:00 | Cirilla

Podal jsi to tak kouzelným způsobem, že mám najednou pocit, jako bych doufala, že tuto zemi jednoho dne navštívím... :)

27.12.2006 13:29:00 | Anjobi.

Teda muselo to tam byt super=)jinak pekne napsany=)

21.12.2006 18:43:00 | llussinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí