Wanastowi Vjecy

Wanastowi Vjecy

Anotace: Jelikož zde není rubrika "recenze", rozhodla jsem se svůj úplně první výtvor tohohle druhu zařadit zde. Bylo to napsáno někdy před dvěma lety před školní kompozicí;-)

Ve chvíli, kdy skupina Wanastowi Vjecy upadla v zapomnění, se vrátila s deskou Torpédo – v pořadí osmou. Až po šesti letech zase přichází s něčím novým. I když známá skupina není nejmladší, rockový nádech se jim nedá upřít. Nezaznamenali žádná výrazná ocenění, ale patří do showbusinesu naší zatuchlé scény, kterou zase trochu oživili.
Úvodní píseň alba Torpédo, Padaj hlavy, kutálí se po Hradčanskym rynku, je dost různorodá. Kousek vtipně folkově stylizovaný, text zábavný a reagující na současnou situaci u nás. Mluví o tom tato slova: „Kde domov můj, kde mám tu svojí fabriku“ nebo „už rozsekali, prodali do posledního hřebíku“. Momentálně asi nejznámější píseň s nádechem lásky, která se také stala pilotním singlem „Otevřená zlomenina srdečního svalu“. Kodym zde zařadil romantiku se vtipem a nadsázkou. Zajímavým kousek je duet Kodyma a Jany Kiršner „Myslím na tebe“, která se dá zařadit do odpolední oddechovky.
Na desce se také nachází jedna předělávka „Pal vodsud“ jako něco osvěžujícího.
Avšak nemůžeme pominout skladbu „Torpédo“, která se dá zařadit do skupiny propadáků. Laciné rýmy, žádný nápad či překvapení. Podobně skončila píseň „Kde je český král“, jelikož její délka 7: 41 je takřka neúnosná a navíc pouze recitována.
Chceme-li shrnout celé album, pak můžeme říci, že je poměrně dobré. Z nějakých deseti hvězdiček, bychom mohli dát šest.
Autor kraaska_, 08.12.2007
Přečteno 673x
Tipy 2
Poslední tipující: Martíneček
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

aspoň někomu se to líbí:)

24.12.2007 16:27:00 | kraaska_

Mno dupko stebe by mohla být kritička. Pěkni jsi popsala tu skupinu. Pěkné!

24.12.2007 15:30:00 | Martíneček

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí