LEDNOVÁ VESELICE V PODBESKYDÍ

LEDNOVÁ VESELICE V PODBESKYDÍ

Anotace: Poslední tóny kytar dohrávají...:):):)

Místo: Frenštát pod Radhoštěm, restaurace (?) Lubina
Datum: 26. 1. 2008
Vlezné: 70k
Kapely: Nový svět, Red insect, Zeměžluč, Veto, Geldshit

„Když nemám v ruce flašku, cítím se nesvá,“ řekla Pája, čímž víceméně shrnula smysl lidské existence. Kant, Heidegger, Sartre, ba i Marx nad tímhle promrhali kvanta času a napsali o tom mrtě zbytečných knih, přitom je to tak jednoduché. Nuže, v žebříčku „top ten úvodní hláška“ bych se na čelních místech tabulky s touto hovadinou zřejmě neumístil, ale nějaký bonmot na zaujetí čtenáře (byť zcela absurdní) není nikdy na škodu.
Do Lubiny jsme dorazili kolem sedmé, ovšem jízda to byla zajímavá. Čekalo nás stavění půlmetrového číra z čerstvě umytých vlasů (krom toho, že mě štípala v očích pronikavá vůně dívčího šamponu, tupírovací hřeben měl zubů méně, než celý domov důchodců), které selhalo na výše zmíněných nedostatcích. Mohli jsme také během dlouhé jízdy zavzpomínat na naše přátele, jenž se nemohli zúčastnit z celé řady mnohdy prozaických příčin (strýček přiveze notebook, babička potřebuje porýt zahrádku, prší, nejsou peníze, je třeba koukat doma do zdi atd.).
V Lubině jsem trochu pomohl dozdobit stůl a stěny a ihned se šel optat Niky, kteréže kapely vypadly, potažmo které jsou navíc. Nějak jsem však její odpověď plně nepochytil, tudíž se může stát, že v tomto reportu vynechám některé kousky z hudebního repertoáru. Ovšem například v letáku zmiňovaný metal jsem na akci nezaslechl, tudíž doufám, že se žádného renonce nedopustím. Jisté je to, že místo Disparate zahráli Veto.
Úvodní punkrockové metelice se s chutí ujal havířovský Nový svět (uff, na poslední chvíli jsem si všiml, že jsem omylem napsal Nový Prostor – tento překlep by asi kluci nerozdýchali:)). Na začátek ideální sada pomalých songů pro rozproudění krve v těle. Jako druzí zapěli rakovničtí Red insect. Jejich tradičně strhující nasazení bylo odměněno masivně rozpogovaným kotlem.
Zeměžluč zahrála jako třetí. Zlatý hřeb večera překvapil staršími songy (ono takové „Stačí jenom chtít“ by měli povinně pouštět všem těm zkurveným papalášům při každém zasedání G8) i neobyčejným odhodláním uspokojit ucho posluchače až do posledního dechu. Po nich následoval/o (jak se to skloňuje, he?) Veto, stylově určené pro crustpunx. I oni dokázali pod kotlem dobře zatopit. Stejně tak i Geldshit, hrající posléze. Zážitek to byl veskrze kladný. I přes mnohaletou vyčpělost punkového hnutí šlo stále ještě o akci tak obscénní a dekadentní, že by byla pro 90% spořádané a konzervativní veřejnosti pořádným šokingem.
Kolem půl druhé již v Lubině zavládlo ticho. Dojedli jsme studené vegerizoto (ovšem albánský vegeguláš je lepší:)) a pak už se jen tak poflakovali, čekajíce na ranní vlakový spoj. Valašský hipík se dojebával, Sylvushka mírně smutnila kvůli rozchodu s přítelkyní, Insecti si pomalu balili distro a kdesi na egyptské hranici se tisíce hladovějících Palestinců marně snažilo uprchnout před izraelským terorem. A my pláčeme, že vlak jede až ve 4:30 a ne o hodinu dřív. Jsme to ale kokoti.
Autor Metcheque, 28.01.2008
Přečteno 520x
Tipy 2
Poslední tipující: její alter ego, jsem nikdo
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí