Na jeden den fotomodelkou

Na jeden den fotomodelkou

Anotace: aneb námaha schovaná za hezkou tvářičkou

Přišlo to najednou, nabídka, fotit do rubriky moda pro jeden neziskový časopis pro dívky, který vychází v nákladu asi 5000ks. Nic extra, navíc to není volně prodejný časopis ale mě to nevadělo. tuto nabídku, za kterou nedostanu ani korunu jsem brala všema deseti. nejspíš proto, že jsem byla nesmírně zvědavá a navíc jsem se mohla na celý jeden nepříjemný den ulít ze školy. A upřímně: která holka ani jednou nesnila o dráze modelky, o tom aby byla obletovaná a viděla se na stránkách nějakého časopisu? no já se mezi ně nepočítám.
Před devátou hodinou jsme dorazili na místo X. Byli jsme 4, všechny jsme se znali a ani jedna jsme nebyly dokonalá. NIkomu to nevadilo. cílem bylo ukázat, že i obyčejný holky vypadají pěkně když se sebou něco dělají. Na stole se před námi kupily hromady a hromady oblečení. NO dobře, zase tak moc jich nebylo, ale všechno bylo značkové a já jsem nikdy tolik značkovejch věcí na sobě neměla... Profesionální fotograf otipl, co jde zkombinovat s čím a na kterou z nás by to sedělo nejlépe. Na mě se snažil dostat věci, který bych si asi v životě nekoupila. Upřímně: hlavně za tu cenu. Tak jsem na sebe něco hodila...a ono se jim to líbilo, jindy nelíbilo a musela jsem se zase jít převlíkat... až kolem poledne jsem se dostali k focení, moda to byla jaro - léto 2008 a fotilo se to venku... Nejsem typ který by se nějak extra rád nechal fotit, ale ten fotograf ve mě budil naprostou důvěru, že na těch fotkách nebudu vypadat jako pitomec...
a on mi furt tvrdil že vypadám dobře, a že se mám usmívat tak aby viděl zuby, a že se mám dívat na obzor, a že se mám dívat do objektivu, a že mám pohnout hlavou trošku do prava... a takový požadavky. a foukal vítr a začalo pršet a on pořád neúnavně kolem nás lítal a fotil a fotil...
No, měli jsme každá jen 2 modely, ale práce na tom bylo tolik, že jsem se domů vrátila až před pátou hodinou odpolední uplně mrtvá a přitom mne čekali další povinnosti. Prostě: bavilo mě to, ale nemohla bych to dělat každý den. Pokud bych ale podobnou nabídku dostala zase, šla bych do toho.. okamžitě. A nejvtipnější na tom je, že z celodenní práce 6 lidí a kdo ví kolika hodin práce grafika a fotografa se v časopise objeví pitomá dvojstrana s pár fotkama...
Ale stálo to za to=)
Autor jaňa, 12.03.2008
Přečteno 713x
Tipy 4
Poslední tipující: FETKA, Atropa bella-donna, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Abych řekla pravdu, nikdy jsem nechtěla být modelkou... Jsem asi výjmka:D jinak fajnový...

28.05.2008 20:43:00 | FETKA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí