Maškarní ples s překvapením

Maškarní ples s překvapením

Anotace: taková blbůstka o zážitku

Maškarní ples s překvapením

Bylo sobotní odpoledne a sešli jsme se u dřevěného stolu na trochu sladkého snění. Já, můj přítel a dva naši přátelé jsme se nacpávali zákusky, objednávali zmrzlinové poháry a cucali ovocné koktejly. Slunce nám hřálo do zad, až jsme pro jeho samotnou zář museli nasadit sluneční brýle. Na Krkonoše to byl přímo letní den. Celou tu dobu jsme plánovali a těšili se na večer, v místním kulturním době se konal poslední hasičský bál, maškarní bál! Já jako cizinec z města jsem byla obzvlášť v očekávání.
Odbyla sedmá hodina a už jsme seděli u našeho stolu vyhlížejíc masky. Byli jsme zvědaví na ostatní, neboť sami jsme šli tak akorát za civil. Zprvu se ve dveřích do sálu objevovali jen stejné individua jako my. I kamarádka Jituše vyměnila slibovaný neoprán za své Já. Ale kuriozity nakonec dorazili.
Zatímco jsme po parketu lítali v rytmu polky, přidávali se k nám domácí paní a chlápkové s pivním pupkem napasovaní v minisukních alias roztleskávačky. Když jsme polku vyměnili za ploužící se blues, odřela jsem si záda o obrovský balvan pana Obelixe, co zrovna prováděl Asterixe po parketu. Při disko trisko jsme pro změnu byli oběťmi řítící se skupinky spermií. Vypadá to, že čekáme minimálně paterčata a to kluky holky dohromady. Do roje masek a civilů se vloupal i cirkusácký medvěd i se svou principálkou. Huňatý kožich, kovový náhubek, lezoucí po čtyřech uprostřed parketu … Tak to se může stát jen tady, říkala jsem si v záchvatu smíchu.
Během večera jsem stačila potkat skupinku vězňů, teroristy i upíry sedící u krvavého stolu, a dokonce zavítal i šikmooký turista s fotoaparátem mířící na každičkou událost, jen aby bylo vše zaznamenáno. Víly a šmoula, prostitutka i pes křížený s vlkem,slon s vlajícím chobotem a také Ježíš s křížem na zádech- jak nepraktické, dostala jsem jím nemálokrát nejen do hlavy. A nechyběly ani Odpadky upozorňující na ekologii a tříděný odpad! V jednu chvíli si samou demonstrací polehaly doprostřed parketu a spali klidným ekologickým spánkem.
Půlnoc byla velkým odhalením nepoznaných a vyhlášení nejlepších masek. Nezávislá porota vybrala za masku plesu právě skupinu dovádějících roztleskávaček. Hned za nimi se přivalil Asterix a Oblix a radost ze třetího místa měli i Spermie se svými dlouhými ocasy. U mě bezesporu zvítězil právě Asterix s Obelixem, opravdu nebylo poznat zda jsme v Hollywoodu či se jen někdo převlékl. Prostě dokonalost sama.
I ostatní masky ukázali svou pravou tvář a my ostatní konečně mohli vědět, s kým jsme doposud měli tu čest. Pak už se ples rozhoupal do druhé půli a lidé po většinu času střídali tramvaj a parket. Pro nezasvěcené tramvaj, jezdí tu dvě, je místnost řečená kořálkárna. Ani ne bar, ani ne pult, prostě místnůstka, kde se pije a pije a pije. Přidržíte se topení jako v tramvaji a už se vezete.
Kapela Koneckonců nezklamala svou dokonalostí a sklidila velký úspěch. Své nástroje zaklapla ke třetí hodině ranní a davy masek a civilů se poté rojili jak domů, tak na tramvaj, tak spát na jeden z volných stolů. Mně bohužel nebylo dovoleno spát ani na židli, ani u stolu, takže jsem spící kráčela po boku přítelově směr sladká postel. Hlavou se mi honily myšlenky, jaký to byl ale krásný sladký den plný překvapení a jak se těším, až se o něj budu moci s někým podělit. Takže hurá na další ples! (Už aby to bylo tady!)
Autor mi.lla, 21.03.2008
Přečteno 869x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí