The Creatures

The Creatures

Anotace: vyžádaná recenze na demo

Jejich svět
No když si to shrnem – začátek našpláplej, taktéž refrén. No upřímně trošku mi to připomíná Jaksi taksi s o 100% lepší basou, výraznějšíma kytarama, odvážnějším a smysluplnějším textem. Něco jako taková beta verze JT. Ten začátek je možná trochu něco mezi Funkcí šroubu a Zákazem uvolnění, což jsou veleznámý kapely z naší blatenský dědiny. Docela ráda bych si tohle poslechla naživo, jestli to máte vymazlený ze studia nebo to dokážete zahrát i naživo nebo líp:).

Všechno je fajn
Začátek jako vždy? dobrej, ale text už pokulhává – teda místy. Taková hezká naivní utopie. Refrén by taky šel. Ten začátek a vlastně i místy celá písnička mi připomíná Alkeholy – Alkohol, to je moje milá a opět místy beta verze Jaksi taksi.

Óda na prase
Text je pěknej, spíš tak první půlka, no jestli musim komentovat zpěv, tak jako není to špatný a teď bacha to bude krutý a ať si to pan basák nebere jako urážku, ale nemutoval zrovna když to nezpívával? Začátek má pěknej rytmus – asi díky bicím. Vlastně v tomhle jsou ty bicí nejlepší z těch tří písniček. Jo a bacha tak trochu to místy zní jakože proti všem SHčkům a nejen náckům…

Nejlepčejší text: Jejich svět/Óda na prase – od každýho kus
- / / - muzika: Jejich svět

ortel: jejich svět je prostě klasická hitovka:)

Závěr: Fucking Jirka Buššššš

________________________________________________________
Pod čarou: neberte mě vážně a vůbec si z toho nic nedělejte. Já toho občas nakecam ,ale tak co aspoň se pozná, že jsem ženská:).




Made by Kat ©
Přečteno 550x
Tipy 3
Poslední tipující: Cassandra, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

šmarjá

07.09.2008 17:46:00 | major.siorak

jeste dati hvezdicky jak to byva u hudebnich recenzi:D

09.08.2008 11:42:00 | Sinister

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí