Letopisy Narnie - Princ Kaspian

Letopisy Narnie - Princ Kaspian

Anotace: máličkatá recenze na film "LN - Princ Kaspian"....

Tento film byl opravdu hezkou pohádkou a krásným příběhem. Dobře ztvárnění tvorové od kentaurů přes fauny až po Aslana.
Neviděla jsem v tom však ani malý náznak opravdového příběhu Letopisy Narnie - Princ Kaspian. Jediné, co bylo stejné v knížce i ve filmu byly nanejvýš jména postav, i když jejich charakter byl většinou jiný.
Tento film mě zklamal na plné čáře. Těšila jsem se, že příběh o nešťastném a bojovném následníku trůnu Kaspianovi, kterému bylo ukradeno jeho právo na trůn, se bude alespoň v nejmenším podobat literární předloze, ale nebylo to ani to. Odehrává se tam opravdu krásný děj a neuvěřitelné scény a efekty, avšak některé z nich se až příliš moc podobají filmovému Pánu prstenů, ale ani jeden příběh z pohádkové fantasy země Narnie jsem tam neviděla.
Tento film, jak už jsem psala, je opravdu propracovaný a zaujal mě, ale podle mého se může líbit jen tomu, kdo nečetl skutečný příběh podle C.S.Lewise a to se mě netýká. Knihy Letopisy Narnie u mě získaly velké sympatie. S nadšením jsem hltala každé jejich slovo, větu, řádek .... Film mě ale nevídaně zklamal ...
Autor PaGy, 14.01.2009
Přečteno 631x
Tipy 3
Poslední tipující: susana načeva, brooklyn, Raphael
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nevím, mě ten film nezaujal... hlavně mě strašně moc štve Aslan XD a ti lidi taky... akorát čekají až jim ó velký Aslan pomůže...

10.04.2009 16:11:00 | Juliete

knížka je vždycky lepší než film .)

07.04.2009 22:47:00 | brooklyn

Já patřím k druhému táboru, který naopak nepožaduje, aby se film do písmene držel předlohy. Naopak je podle mě lepší, když přijde s něčím novým, protože proč by mělo vznikat to stejné, co už bylo napsáno?

15.02.2009 10:49:00 | Raphael

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí