Muzikál - Krysař

Muzikál - Krysař

Anotace: Taková trošičku recezne a děj muzikálu

Byla a jsem unešená z tohohle krásnýho muzikálu. Fakt musím říct, že jsem hltala takždou minutu tohohle dvou a půlhodinovýho představení. Nááádhera. Celý příběh je takový ponurý, ale prolíná se tam láska a nenávist, stejně jako v normálním životě a celé je to přenádherně prolité hudbou (jak jinak, když je to muzikál, žee..:-)) složenou Danem Landou, kterýho strašně obdivuju. Herecké obsazení jsme neměli nejlepší (jediní známi - Tesařík, Vodochodský, Maděrič) což mě ale vůbec nijak nevadilo, protože kvalita zpěváků a herců na jevišti jako by se rovnala známým osobnostem. Například představitelka Ágnes - Lucia Šoralová --> když začala poprvé zpívat, naskakovala mi husí kůže. Bylo to nádherný, takhle dokonalou výškou a naživo, se může chlubit jen velmi málo "slavných" zpěváků. Taktéž představitel Krysaře - Ladislav Spilka mě uhranul svým hrubým a hlubokým zpěvem.

Příběh je o životě muže, který nemá jméno, ale říká si Krysař. Zabíjí krysy po městech a vesnicích. Ale jen v hodinu, kdy lidé spí a nemohou slyšet jeho píšťalu, kterou provádí ten akt. Bohužel tato píštala nevraždí jen krysy, nýbrž může zavraždit i lidi.
Starosta města si povolá Krysaře, aby jej zbavil krys, domluví se na den a hodinu a zaplaceno dostane potom.
Krysař se mezitím na svatbě Rozi,dcery starosty, seznámí s jeho druhou dcerou Ágnes. Bohužel jak to tak bývá nesmějí spolu být. Její otec i její sestra se jí to snaží vymluvit.
Krysař provede své "dílo" a pozabíjí krysy po městě. Bohužel zabije i muže, který neuposlechl příkazu, za což Krysař nemůže. Starosta se proto rozhodne, že Krysaři nezaplatí. Ten se rozlobí, odejde, ale řekne že se vrátí a pomstí.
Mezitím se Krysařovi "kamarádi" domlouvají, potom co jim Krysař o podvodu starosty pověděl, jak se starosty a jeho kompliců zbavit.
Nakonec Krysaře zradí i jeho "kamarádi" protože se rozhodnou zabít i Ágnes. Krysař proto začne hrát na píšťalu a všechny zabije (z kdoví jakého důvodu to nezabije Ágnes, která leží mezi ostatními, tot záhada) a společně s Ágnes utečou.
Do celého příběhu jsou vsazeny prology a zpěvy Osudu a jeho pomocníků Dobrozláka a Zlodobráka.
Autor Verru, 20.01.2009
Přečteno 2021x
Tipy 1
Poslední tipující: deniska89
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí