Pancho - Divokej kraj (2001)

Pancho - Divokej kraj (2001)

Anotace: Rozjíždím malý seriál, ve kterém budu především připomínat desky zapomenutých, nebo skoro zapomenutých muzikantů a kapel.

Je veliká škoda, že o tomto hudebníkovi už není slyšet. Sólové album Divokej kraj je příjemné kytarové album, které ve mně vyvolává vzpomínky na letní lásky. V rádiích se z desky objevily písně Plout za tebou a Maryanne, ale dlouhého hraní se nedočkaly. Některá rádia prý odmítla hrát Pancha s odůvodněním, že je deska příliš kytarová. Toto vyjádření mi přijde, jako kdyby rádia prohlásila, že nebudou hrát to, co má něco společného s hudbou. Prostě absurdní. Dle mého názoru už od doby vydání desky vznikla i nová rádia, která nehrají jen dokola ten samý “mainstream“ a písně z desky Divokej kraj by dobře pasovaly do jejich hracího plánu. Žádné složitosti nehledejte, těch je plný svět a nechte se odreagovat Panchovým příjemným zpěvem. Tohle album by nemělo chybět žádné romantické duši, která má ráda českou muziku. Vřele doporučuji!

TRACKLIST:

1. Plout za tebou
2. Maryanne
3. Mraky
4. Marný boy
5. Já se ztrácím
6. Zas v tom lítám
7. Za tebou
8. Vyhranej v kartách
9. Leť pryč
10. Divokej kraj
11. Pes
12. Půjdu za ní
13. Poutník
Autor Jarin Kalin, 30.03.2009
Přečteno 920x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí