Walk Choc Ice – Rejdit (2000 – Warner Music)

Walk Choc Ice – Rejdit (2000 – Warner Music)

Anotace: Dneska bych rád připomenul poslední desku skvělých Walk Choc Ice.

Přestože kapela Walk Choc Ice za svou působnost vydala tři alba, rozhodl jsem se nenapsat o tom prvním, ani o tom druhém, ale až o tom třetím, které zároveň bylo posledním. Nadějná a vyzrálá deska ještě nadějnější skupiny, škoda že poslední. Za zmínku stojí, že producentem Rejdit byl Radim Hladík, zde se dá najít jistá spojitost, protože frontman Walk Choc Ice Honza Křížek po rozpadu kapely začal hrát v kapele Blue Efect a jako stálý člen v ní působí dodnes. Ještě se zmíním o tom, že producenty předchozích dvou počinů byli Ivan Král a David Koller, tedy jména zaručující kvalitu. Kapela jako jedna z prvních začala hrát “ten americký“ crossover s občasnými rify připomínajícími funk nebo hip-hop. Deska Rejdit celkově působí mladým a energickým dojmem, opřeným o charismatický Křížkův hlas a kvalitní hudební složku. Nejsilněji na mě působí skladby Co uděláš a Napříč, ke kterým byly také natočeny skvělé videoklipy. Vyzdvihl bych ještě propracované písně Normal Day a Každej den. Člověka překvapí, že tvorba kapely nepokračovala dál, přestože desce Rejdit se dostalo velmi slušného, i rozhlasového úspěchu. Každý rok touto dobou, tedy začátkem jara, desku vkládám do přehrávače a jen tak se rozvalím a nechávám se jí unášet…

TRACKLIST:

1. Vopal to
2. Hallelujah!
3. Domek
4. Drápky křídla
5. Nás nedostanou
6. Normal Day
7. Co uděláš
8. Kra
9. Faty
10. Napříč
11. Každej den
12. Se mnou dejchej
13. Si zalítám
14. Jako déšť
15. Buddha
Autor Jarin Kalin, 06.04.2009
Přečteno 718x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí