Poděbrady znovu ožily hudbou

Poděbrady znovu ožily hudbou

Anotace: školní slohová práce - zpráva - letní tábor Hudební mládeže ČR Poděbrady 2008

V Poděbradech, lázeňském městečku ležícím v malebné polabské nížině, se děly týden před zahájením nového školního roku zvláštní věci.
Z celé České republiky se sem sjeli mladí za jediným důvodem – být s lidmi stejných zájmů. Co je spojilo? Láska ke hře na nástroje, zpěvu, tanci, divadlu, tvoření – prostě a jednoduše láska ke kvalitnímu umění.
Dospívající ve věku od 14 do 24 let se celých deset dní bavili hudbou v učebnách ZUŠ Poděbrady a v prostorách školního hotelu SOŠ hotelnictví a turismu, kde byli ubytovaní. Ale nejen aktivním muzicírováním je člověk živ na letním táboře. Probíhaly večerní promítání muzikálů v rámci APP (alternativně preventivního programu pro ty, kterým se nechtělo ještě po 22. hodině jít spát), hudební budíčky a povinné rozcvičky, individuální lekce s lektory, zkoušky smíšeného pěveckého sboru, smyčcového orchestru, orientálních i baletních tanečníků a procházky nejen pro lázeňské oplatky.
Celá aktivní práce vyvrcholila uskutečněním dvou závěrečných koncertů v sále Lázeňské kolonády. Na prvním jsme mohli shlédnout výkony sólistů a komorních uskupení, na druhém orchestr s díly světových skladatelů a sboru s etnickými písněmi.
Nikomu z nás se nechtělo vracet domů. Až zasedneme zpět do školních lavic, budeme všichni vzpomínat na dny plné pohody, přátelství a humoru. Na shledanou příští rok.
Autor Netopýřice, 05.07.2009
Přečteno 568x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí