Vypsaná fiXa

Vypsaná fiXa

Anotace: křest alba Klenot 24.9.09 Lucerna Music Bar...kdo tam byl,pochopí

Atmosféra houstne každou vteřinou. Dav skanduje jméno skupiny co vyhrává v hitparádách jejich srdcí. Probíhají poslední přípravy a pak konečně přichází klenot večera. Na nic nečekají. Vrhnou se do víru tonů a slovních obratů a dav pod nimi v šíleném tanci zvyšuje frekvenci uderů jejich společného srdce. Nedostatek kyslíku, dehydratace, unava? NEEXISTUJE! Najednou jakoby nebyly rozdíly mezi hvězdou a fanouškem.
Směřují ke společnému cíli. K nejlepšímu hudebnímu zážitku tejdne, měsíce, roku. Ruce se vlní ve vzduchu.
Končetiny se v neskutečném pogu proplétají. Pot jednotlivců se slévá ve slanou pokrývku kůže všech přítomných. Vylézám na podium, roztleskávám publikum pod sebou a skáču do moře rukou. Pluju po vlnách a pak padám. Jsem pod hladinou, ale během okamžiku jsem zase zpátky. Zpátky v davu jehož jediným cílem je dosáhnout naprosté euforie. Světlé vlasy zpěvákovi létají vzduchem, jeho hlas jak slova proroka hejbe s živoucí atmosferou. Společně se blížíme na poslední rovinku před koncem. Tohle je sprint a boj, žádnej maraton. Ruku v ruce dobíháme k cílové rovince označují finále. Je tady stav kterému se neřekne jinak než EXTRÉMNÍ ŠÍLENSTVÍ.
Autor urcite.me.neznas, 29.09.2009
Přečteno 592x
Tipy 4
Poslední tipující: Akura, Bíša, Tvoje Hvězdička
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí