Zataženo, občas trakaře.

Zataženo, občas trakaře.

Anotace: Jak jsem chtěla jít na SAW 6 a skončila jsem na animáku pro děti...

Byl čtvrteční večer, podzimní prázdniny, televizní program nenabýzel nic extra a tak jsem se rozhodla, že po dlouhé době vyrazím do kina. Najela jsem stránku cinestaru a najela ihned na program. Hned na první pohled mě zaujal film SAW 6. Viděla jsem všechny filmy z této série a tak jsem nechtěla zmeškat ani tento.Bohužel přišel zákaz ze zhora. Film dávali příliš pozdě. Ale doma jsem tvrdnout nechtěla a tak jsme s kamarádkou šli a řekli si že pujdem na první film, který zrovna budou dávat.
A tak jsme skončili na nejnovějším animovaném filmu ZATAŽENO, OBČAS TRAKAŘE. Film o vynálezci, kterému se zatím nepodařilo sestrojit nic co by svět ocenil. Nyní však přichází zlom a vynálezce přinese svému rodnému městečku - odkázanému pouze na sardinky - stroj, který přemněňuje molekuly vody na jídlo. Čas plyne, sem tam spadne z nebe steak nebo špagety a pak pro změnu příjde zmrzlinová vánice. Když tu najednou, náš vynálezce zjistí, že jídlo mutuje - jídlo se zvětšuje, příjde špagetové tornádo atd. To se ukáže jako velký problém neboť přístroj se vyskytuje vysoko v atmosféře. Naštěstí náš vynálezce sestrojil lítající auto a vydal se zastavit smrtící vynález. Pobil se s "KUNG-FU" pečenými kuřaty a přežil i útok vraždících gumídků...a tak vše dobře dopadlo a stroj přestal plivat na nevinné obyvatelstvo mega-jídlo.

Film se mi celkem líbil, animace byla slušná a některé detaily byli brilantní. Příběh byl originální a některé nečekané dějové zvraty, jako například mutující jídlo(člověk by čekal, že potom co vymyslel stroj na jídlo, bude žít štastně až do smrti - způsobené obezitou) jsou velmi dobré. Pro děti je to super film a pro doprovod v podobě rodičů je to celkem dobře přežitelný film. Osobně si myslím, že scéna kdy ochočená opička útočí na bandu zabijáckých gumídků se snad musí líbit všem bez ohledu na věk.
Jediné co rušilo mé rozjímání nad filmem byl hlasitě chrápající pán po mé levé ruce a hlasitě se smějící pán po mé pravé ruce.
Film bych doporučila lidem, kteří si chtějí odpočinout po náročném dni a zároveň chtějí vzít do kina celou rodinu.
Autor Gontyy, 03.11.2009
Přečteno 564x
Tipy 1
Poslední tipující: urcite.me.neznas
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí