Marabuco Fest a Rammstein v O2, aneb kulturní podzim...

Marabuco Fest a Rammstein v O2, aneb kulturní podzim...

Anotace: Konec léta a podzim byl opravdu natlačený akcemi. O těch nejzásadnějších - MarabucoFestu a Rammstein v O2 areně jsem se rozepsal podrobněji...

Po návratu z Benátské noci byl zbytek léta velice pestrý. Od tradičních návštěv hospod, přes různé kalby a oslavy na chatách až po několik zábav. Přidal jsem také něco na podporu sportu, a tak jsem se slečnou D podnikl třídenní cyklovýlet Cerhenice - Český Brod - Průhonice - údolí Berounky - Beroun - lomy Amerika - Karlštejn - ZOO Zbraslav - Kamenný přívoz - Český Brod - Cerhenice.

Pak už přišel konec září a s ním i doopravdový konec léta. A také po dlouhé době pořádná hudební akce. Tou byl Marabucofest v kolínských Starých lázních. Nejprve jsem se zdráhal návštěvy, ale nakonec jsem se rozhodl pro a ještě, že jsem tak udělal!

Seděl jsem na fotbale a koukal jak všichni mizí směr Kolín. V peněžence oběšený pavouk. Přesto jsem se nakonec rozhoupal (hlavně proto, že vstup byl za pouhých 50 Kč) a vyrazil jsem taktéž. O půl 7 jsem dorazil do Lázní, kde už nějaký čas pobýval pan S, pan M, slečny A, J, L a M a taktéž další externisté. V průběhu noci pak dorazil i zbytek, slečny P, K a D.

Festival už nějakou dobu probíhal, za sebou už měly koncert kapely Season Crank, Crossband, O5 Radeček a Enter. Zabydleli jsme se u stolu, načež zanedlouho začala hrát Anna K. Nejsem vyznavačem této zpěvačky, přestože jsem už několik vystoupení zažil... Annuk K jsem převážně propil a dostával se do nálady. Pak už přišli na řadu populární Medvěd 009, kteří zde představovali nové CD/DVD Votvírák 2008 Live. Medvědi zahráli klasický set, který jsem částečně propil, částečně propařil a hlavně částečně proklábosil s nejmenovaným členem Civilní obrany, Márou. Po tomto vystoupení už přišel vrchol večera.

Kolem desáté začala hrát skupina Doga! Playlist osvědčených hitů doplněný o pecky z nového alba Karikatury. Nová show, oproti loňsku, která mi na Votvíráku utekla, tudíž jsem si ji vychutnával teprve podruhé naplno. Skvělá pařba, burácející klubový kotel... Zkrátka sálový koncík jak má být! Po show a malém občerstvení dorazila kapela Legendy. Obrovské překvapení ve složení akustických kytaristů Šiška - Izzy - Civopulos v doprovodu jazzového bubeníka Libora Pyška, nám přineslo skvělou akustickou reprodukci světoznámých hitů a vypalovaček. Skvělý hudební zážitek nás naplnil energií, kterou jsme poté šli vybít na rockotéku, kde celá noc končila... Nad ránem se vracíme domů.

Po rozlučce s létem přišla na řadu série několika filmových nocí s velkou kadencí alkoholu, zábavy, vodnic, filmů a totálně probděných nocí. "Šetřil" jsem se totiž na hudební událost roku! Tou byl koncert Rammstein v pražské O2 areně.

Lístky jsem pořizoval už někdy před půl rokem. A jelikož jsem zahájení předprodeje trávil na nejmenovaném festivalu Votvírák, podařilo se mi sehnat !2DNY! po zahájení předprodeje lupeny už jen na sezení a ještě k tomu do 4. patra. Zpočátku jsem byl tedy zklamán... Poté uběhl půlrok jako voda a nastal 25. listopad 2009. Z práce jedu rovnou směr Praha. V Cerhenicích ke mě přistoupí slečna D a razíme dál. Před 02 arenu přicházíme více jak s hodinovým předstihem. Bohužel u vstupu je neskutečná fronta. Show začíná ve 20:00 a jelikož máme před začátkem ještě v plánu WC a občerstvení, je jasné, že předkapelu nestíháme celou. Nakonec doražíme na místo zhruba ve 20:10. Combichrist už válí na plné pecky. Zpěvák lítá přes celé podium, šílenému bubeníkovi pořád padají části bicí a poloprázdnou halu ovládá elektrometalový zážitek. Arena se zaplňuje čím dál víc, Comchrist končí něco po půl 9 a poté se upravuje pódium. Kolem deváté večer je 02 arena již zcela zaplněná a před téměř 20 000 diváků se doslova propálí kapela skrze plátno. Úvod obstará Rammlined. Poté už kapela začne házek jeden song za druhým, přičemž zhruba půl náplně tvoří písně z nového alba Liebe isf fur Alle Da a půlka jsou staré osvědčené vypalovačky. Po nějakých třech písních se také podaří napravit zvukový efekt a pak už naplno jede německá mašina. Obrovská show, orgastické efekty, syrový Lindemann. Zkrátka, ať si říká kdejaký kritik co chce, byl to naprosto úžasný zážitek! Po zhruba 70 minutách kapela odchází. Poté se navrátí a přidá 3 songový přídavek, aby se nakonec vrátila ještě jednou a rozloučila se s námi klasikou s názvem Engel. Užil jsem parádní koncert se skvělým dějem, výbornou show a efekty a povedeným hudebním projevem. Já jsem naplno spokojen a slečna D snad také. Příště už půjdu kupovat lístek dřív, abych mohl do kotle!

Následuje nabušený prosinec v Kolíně. Tleskač, DeBill Heads, Divokej Bill. To vše během jednoho týdne! Bohužel nestíhám ani jedno vystoupení, a tak si na další hudební zážitek budu muset počkat. Abych ukrátil čas, začínám naposlouchávat kapely na Masters of Rock 2010 a objednávat lístky na letní akce!
Autor Doommar, 14.12.2009
Přečteno 668x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí