To vymyslel ňákej chlap!

To vymyslel ňákej chlap!

Vyřvává to na chodbách, bije to do očí... všichni chtějí vidět opilé maturanty, opilé a morálku ztrácející učitele¨.. a hlavně se občerstvit za nemorální peníze místního klubu kultury, kolébky elegantní společnosti, dlouhých špiček na cigarety a perfektně vycíděných skleniček na víno.
Zkuste si to - potácíte se na podpatcích, střídavě dostáváte křeče do pravého nebo levého chodidla a snažíte se nacpat veškeré užitečné věci do "kabelky" o rozmerech 5X10 (vzhledem k tomu, že věci jako občanka se tam zkrátka nevejdou, máte pocit, že rozměry jsou udávány v milimetrech).
Nevadí, když vám uteče začátek - věci jako pečlivě připravovaný nástup nebo plno sloganů o tom, že všichni lidi mají velké srdce na pravém místě - to si poslechněte od své třináctileté sestry. Mnohem zajímavější je, když se podíváte za všechnu tu sladkou přetvářku a užijete si, co máte zrovna v ruce - ať už je to sklenička, cigareta... nebo cokoliv jiného.
Pokud vám schází maturitní video plné žhavých star... je tu jednoduché řešení! Počkejte si do května na poslední zvonění. A pokud měříte lidi ne podle velkého a zdravého srdce, ale podle intelektu - počkejte si na maturitu...
A taky - v tom nejlepším se má přestat, takže po zdařilém půlnočku a následném chaosu na parketu je tu už jenom tuze dlouhá cesta domů...teda - s přestávkami.
A to když rezignovaně sedáte na schod před nejbližší hospodou, mnete si rozbolavěné a křečemi usoužené nohy, vedle sebe se snažíte najít svou okem neviditelnou kabelku a dodáváte - tohle zas vymyslel ňákej chlap!
Autor stmivani.na.lepsi.casy, 29.01.2010
Přečteno 531x
Tipy 8
Poslední tipující: Trystan ap Tallwch, enigman, Bíša, Ledová víla, 6thSun, její alter ego, Simísek
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

A navíc (jak vypadlo z mého kamaráda) ženský mají s podpatkama hezčí zadek :D Něco mi asi ušlo :D

02.02.2010 19:40:00 | KORKI

to bylo mysleno - podpatky, protoze se jim libi dlouhy nohy a miniaturni kabelky, protoze nemaji radi, kdyz sebou zensky tahaj moc veci :D

31.01.2010 15:54:00 | stmivani.na.lepsi.casy

podpadky a kabelku asi ne...

31.01.2010 00:35:00 | enigman

trochu mi některé pasáže připomínají můj stužkovací večírek :D

30.01.2010 19:49:00 | KORKI

:+))

29.01.2010 21:01:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí