Pod Parou 2010

Pod Parou 2010

Anotace: Většinu času sem to psal opilej nebo naprosto vykůřenej.

Srpen – Pod Párou 2010
Slunné dopoledne. ČTVRTEK. Festivalové šílenství pod nálepkou punku…slova odpor proti komerci i konvenci. Tolerantnost k měkkým drogám. Příchod se Zimčou na vlakáč. Rozespalý Méďa.„Sotva jsem vstal a hned ubalil dvě brka“. Jedno bylo rozpáleno v Uh. Dojeli jsme do Staráku - rozpálili druhé brčínko a následně rozžhavení dvou sklivců. Vlak-směr Olomouc. Spáchání přestupku 1L Rumu a 0,5L aby toho nebylo málo. Otevírám lahváče Gambáče. Průvodčí nás pedantsky pičuje za to, že nemáme ticket. Je na druhé straně vlaku.„Dojděte si pro něj krávo“ Pavián pije Rum před jejíma očima. Vypadá hrůzatánsky. Méďa balí patnácticentimetrové brčko na switch. Stihneme to 15-ticentimetrové ? Olomoucký kroužek před nádražní halou. Cannabisový nášup. Otestováno Méďovo konopné inženýrství. Zčazeni za hranice nesnesitelnosti. Česká Třebová. Desítky hlučných rozvláčných a zmatlaných punkáčů. Taky desítky policistů imbecilních težkooděnců . Doprovázejí nás jako chorobné devianty. Balené cígo bageta dresing. Bylinkové Lay’s a cígo s Pávkem. Nebezpečné množství lidí s narkotiky. Slavnostně fuckují policii kouří pijou víno pivo víno pivo a Rum. Zadýmený vlak. Plynoucí vůně spalovaného konopí. Hluk a cigaretový kouř. Duševní chaos podnapilých revoltujících cestovatelů. Míříme do Billy na flašky. Kradoucího Zimču přistihli. Pokuta pět set vočí. Utáboření v lese na palouku. Rozestavění plachto stanu.„Policie České republiky koukejte to tu rozpustit“,řve energicky anarchista do Megafonu. Marovo-Méďův Absint vyšel z batohu. Večer pod rouškou hvězd a kapely Anti nowhere League. Neskutečně vybrousila punk-rockové heroinové kytarové griffy. Před spaním-spanile spalujeme Vorvaňovo Bongo. PÁTEK. Ranní chladný a rosný vánek rozvání starověká vyřezávaná dýmka s lulánkem hašiše. V deset ráno hraje relativně střízlivý princ polno-folkloru Záviš. Jensen zkouší Matesovu novou katrovačku-tvar žeton Las Vegas casino. „Dáme to umotané brčínko? Po Chálce! Jaké? Obědové. Po obědové chálce smotneme další!“ Pálící uhlíky. Konzervy s pikantními párky. Pávek, Jensen i Mates chálkují žrásko. Kopr kopřík kopříček. V čisté podobě jak to on umí. Nervový systém mi imprintoval potřebu žrádla. Rybí filé s hranolkama a kečupem zkraje areálu leží drogama zmožení pankáči hlavou k zemi na přímém slunci v kožené bundě ve třicetistupňovém horku nevydrželi tempo jejich divokého alkoholového plánu. Horko alkohol marjána rozčílení a špatné svědomí se spikly proti němu. Ramenatý týpek security služby drží mladíka zfetovaného do bezvědomí. Nese ho klidně ke zdravotnické službě. Vysoké teploty vysouší. Omámené a intoxikované operační programy uvnitř myslí. Poznání se zužovatěle koordinuje do hlubokých kořenů nejtemnějšího a nejintimnějšího dna naších Duší. Gořalka rozdmíchávající atmosféru. Půl deváté večer. Ženská jako lunt Slovenka chutnala lahodně a královsky. Dosucha vylízaná její kunda na čtyřicetkrát. Miluju kundy. O půl druhé ráno nacházím ztracený mobil ponořený v udusaném rozleptaném bahnu uprostřed Poga. Slavím to dvojitou Gořalkou a zelenou a sedmnácti cigárama během hodiny. SOBOTA. Ranní intoxikace. Mozek cítí vůni nasládlého hašiše. Návštěva kadibudky. Roztékající lejno ostře štiplavého zápachu na okraji mísy. Přilepený hnědý koláč na stropě. Jak se tam doprdele dostal?? Krizový plán. Fučat celé dopoledne. Hašiš pomocí kýblu. Už i Méďa sotva dýchá. Pavián koupil exotickou Čilam. testování-extrémní. Kouř se nedal zadržet ani sekundu. Intoxikace-nepopsatelně kouzelná. Silně psychedelický High umocnění celodením zkuřováním. Odpoledne Kvasíme pár hodinek na spacích pytlech ve stínu lesa. Extáze-ano slovo extáze v překladu’vyvtělení ven z těla‘. NEDĚLE. Krevní oběh prostupující kocovinou. Addicts nevídaně zadělili Létali obrovské nafukovací balónky. 11hod. míříme na vlak. Okradli jsme sousedy o stan. Závěrečné brčínko. Cesta na vlakáč. Třináctičlená jízdenka. Méďa 15cm jonathánek předpojovaný ločínkem tej dobrej Marovej gořalky. Joint-dlouhý tvrdý a hutný. Extrémní high. Jensen se při naduncávání pěkně přikašlal. Ve vlaku-psychický chaos-zkouřený týpek se zástěrou Pilsner. Vorvaň se zubí jako pětikorunka které chybí jedna zubová korunka na dásních. Kůůrvafix ! Ve vedlejším kupé cestuje moje konzervativní babička z Čech. Sepsáno ze zápisků--Happyyz.
Autor Happyyz, 15.12.2010
Přečteno 811x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí