Čarodějáles 2010, Brno - Riviéra

Čarodějáles 2010, Brno - Riviéra

Anotace: Letos se už po třetí konal festival Čarodějáles na brněnské Riviéře. I tentokrát pořadatelé obstarali vynikající kapely, takže se bylo na co těšit.

Letos se už po třetí konal festival Čarodějáles na brněnské Riviéře. I tentokrát pořadatelé obstarali vynikající kapely, takže se bylo na co těšit.
Kvůli malému zdržení jsem se dostavila až těsně před čtvrtou hodinou, u vstupu mi byl prohledán batoh a pak už jsem směle mohla vejít do areálu. Hned jsem zamířila k ROCK.CZ/SK STAGE, kde se právě rozjíždělo vystoupení kapely EZY RIDERS. Ideální doprovod k popíjení piva, navodil příjemnou atmosféru a rozhodně neurazil uši. Jako vipná poznámka mi přišlo označení basáka jako nejlepšího v Brně (pokud to bylo myšleno z toho vtipného hlediska a ne vážně). :-D Jelikož to byl můj první živý zážitek z této kapely, nedovoluji si dál soudit...
Po tomto vystoupení jsem se vydala na prohlídku celého areálu, kde na mě z každého volného místa volalo jídlo, pití... Pomalu se blížila šestá hodina večerní, nastal čas se přesunout opět k ROCK.CZ/SK STAGE. Na pódium za chvilku vlétla smršť jménem GATE CRASHER, nedalo mi to a musela jsem si jít stoupnout, nešlo zůstat pasivní. Jedinou velkou škodou byla malá účast posluchačů, přišli o tradičně skvělé vystoupení s tolik oblíbenými písničkami mezi nimiž nechyběly ani Děděček a Absolutely Clear, kterou jsem si s chutí zazpívala. Za dobu tří let, co tuto kapelu znám, se zlepšila a to i v živém projevu, těším se na další jejich vývoj.
Po málém občerstvení jsem na SVŠ STAGE shlédla volbu 5-ti nejlepších čarodějek tohoto ročníku. Alkoholem posilněné slečny ze sebe vydávaly roztodivné zvuky, na základě diváckých ohlasů se utvořilo pořadí a byly rozdány ceny. Na pódiu se objevil i jeden čarodějník, což bylo nakonec dobře zvoleným okořeněním programu.
Hned po "odletu" čarodějnic na SVŠ STAGE vplula americká skupina EYES SET TO KILL jejíž ženský vokál mě naprosto nezaujal a proto jsem se pomalu přes všechny ty stánky a hudby chtivé lidi protlačila zpět k ROCK.CZ/SK STAGE a doposlouchala půlku vystoupení kapely LIDIPOP. Po tomto docela zajímavém vystoupení pokračovali na tomto pódiu hudebníci z THE ROADS, kteří měli původně následovat až po CHARLIE STRAIGHT.
CHARLIE STRAIGHT mě dostali hned první skladbou a proto jsem se rozhodla setrvat. Nakonec to byl jeden z nejlepších zážitků, který jsem si odtud odnesla. Kapela dala do svého vystoupení naprosto všechno, proud energie zalil publikum, které jim náležitě oplácelo. Při jedné pomalé písničce se nad posluchači objevilo spoustu světýlek, ať už z mobilních telefonů nebo zapalovačů, záznam by se měl objevit na novém videu kapely. Zpěvák po odehrání této skladby děkoval za nejúžasnější koncertní zážitek vůbec, můžu s ním jedině souhlasit, atmosféra byla úžasná. Nebylo divu, že si diváci vyžádali přídavek, i když už se přetahovalo.
Protažení koncertu CHARLIE STRAIGHT narušilo časový harmonogram... Na řadu přišli KURTIZÁNY Z 25. AVENUE, kteří zvučili až nesnesitelně dlouho kvůli velkému množství aparatury připomínající stěnu, kterou museli při samotném vystoupení hlídat dva lidé. Několikrát hrozil její pád, když se rozvášněný Vartecký o ni opřel... Zahráli několik starých písniček a na řadu přišla i skladba z nové desky Teorie Morfické rezonance. Jako přídavek zazněla moje oblíbená písnička Omylem, kterou si všichni společně zazpívali. Do hlavy Vartéckého naráží kytka od fanynky a je konec vystoupení. Unavená opouštím areál stále plný lidí...
Tím pro mě skončil i letošní ročník Čarodějálesu, opustila jsem areál s novými zážitky a příjemně hudebně naladěná. Příští rok se vrátí Čarodějáles už se svým čtvrtým ročníkem a já doufám nebudu chybět.
Autor Niviat, 19.01.2011
Přečteno 909x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí