Koncert

Koncert

K vánocům v roce 2012 jsem dostal od rodičů dva lístky do Edenu na moji oblíbenou kapelu Bon Jovi,bylo to turné Because we can.Celý půlrok jsem se těšil a sledoval turné na netu.Přišel červen a konečně sme s bráchou vyrazili.Jedeme až z Opavy Východního nádraží.V Ostravě dáme cigáro a nasedáme do rychlíku směr Praha hlavní nádraží.Po příjezdu se jdeme projít na Václavák a po občerstvovací pauze se pomalu přesouváme do Edenu.Stadion má být plný vždyt'Bon Jovi k nám zavítali po dvaceti letech.Mimochodem na Strahově v roce 93 sem taky nemohl chybět.Bylo mi tenkrát osumnáct let a byla úplně jiná doba.Pomalu se blíží čas koncertu a my se taky pomalu přesouváme na plochu stadionu.Předkapela Support Lesbiens s novým zpěvákem nikoho moc nezajímá a tak se už lidi nemůžou dočkat.Intro na plátně nad po'diem ve tvaru kapoty auta je velkolepé.Na místě poznávací značky je jméno města New Jersey.Je mi docela líto že kytarista Richie Sambora už nepřijel a tak tři původní členové mi musí stačit a stačí.Vizuálně je koncert pěkný až na horší zvuk.Kapela je zdá se v dobré pohodě a celkem to odsejpá.Zahráli průřez celou dosavadní tvorbou a na konci sme si zaspívali megahit Livin on a Prayer.Na závěr musím říct že devadesátky sou bohužel pryč.Tenkrát pro nás bylo všechno nové a členové velkých kapel byli o dost mladší ale jak je vidět stále platí heslo Show Must Go On.
Autor Fil, 02.02.2021
Přečteno 283x
Tipy 2
Poslední tipující: Jarunka, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí