Láska

Láska

Anotace: Nová láska

Podvádí Vojta Dyk svou partnerku s Jiřinou Bohdalovou? Náš zdroj blízký oběma umělcům nám potvrdil to, co se v showbussinesu už několik měsíců šeptá. Mladý herec a legenda českého herectví v sobě našli zalíbení a jejich přátelství přerostlo běžné meze a stalo se vice než důvěrným. Velká česká herečka, která nedávno v plné síle oslavila své osmdesáté narozeniny se nikdy netajila svou zálibou v mnohem mladších mužích. Mezi její úlovky patřil v minulosti mimo jiné o třicet let mladší Lukáš Vaculík, o čtyřicet let mladší exministr Karel Březina, o 55 let mladší Jan Mádl , v době nedávné pak vítěz Superstar Jan Bendig či mladý student soukromé university David Limport (21). Vojtova stále ještě oficiální partnerka Táňa Vilhelmová je v šoku a podle našeho zdroje je rozhodnutá si s první dámou českého herectví vyřídit účty ručně. O Jiřině Bohdalové se prý vyjádřila velmi silnými výrazy, které zde nebudeme reprodukovat, neboť náš týdeník je časopisem slušných lidí, které by takové výrazivo mohlo pohoršovat a kromě toho je náš žurnál veřejně . prodejný a dostupný tedy i dětem, a ty by taková slova neměly znát a bezpochyby by mohly mít psychické trauma. To, že slovník naší úspěšné mladé herečky se tak moc neliší od slovníku pokrývačů či zedníků, se měla možnost naše redakce už přesvědčit nedávno, když ji náš fotograf během večírku v Obecním domě vyfotografoval opilou. Vedle silných výrazů však údajně dopadly i Tániny pěsti na tvář Vojty a to nemyslíme nijak obrazně. V okolí dnes už rozpadající se dvojice se proslýchalo už dříve, že Táňa Vojtu bije. S tím, jak se ovšem ve Vojtově blízkosti objevila nova žena, domácí násilí ze strany mladé panovačné herečky eskalovalo.
V českém showbussinesu vládlo mínění, že je jen otázkou času než Vojta bude hledat úlevu od své dominantní a hádavé partnerky, se kterou se prý právě kvůli její konfliktní povaze a zálibě v alkoholu rozešla už celá řada mužů, rovněž se vědělo, že plachého Vojtu přitahují starší a zralejší ženy, v nichž cítí přirozenou autoritu a oporu, vztah s osmdesátiletou Jiřinou Bohdalovou je však přeci jen překvapením. Vždyť věkový rozdíl mezi oběma milenci je celých 54 let! Podle našeho zdroje je Vojta do velké herečky nyní hluboce zamilovaný. Zdá se, že nejde o žádný přechodný flirt. Možná jsme svědky zrodu osudové lásky mezi oběma umělci.
Ne všichni jsou však ohledně této věkově nerovné love story. Dlouholetý Vojtův kamarád, který si nepřeje být jmenován, se vyjádřil takto: “ Dneska je Vojta zaláskovaný a je nadšený, ale co bude za pár let. Teď je Bohdalová ještě ve formě, ale co až jí bude devadesát? Sto? Stát se v jejím věku už může všelicos a nemyslím si, že by se Vojta chtěl na vrcholu života starat o nemocnou či dokonce nemohoucí partnerku, která by mohla být jeho prababičkou. A I kdyby její zdraví vydrželo, co sex? Dneska ji baví, ale vydrží jí to? A já vím, že Vojtovi na sexu hodně záleží.” Naproti tomu kolegyně Jiřiny Bohdalové, která si rovněž nepřeje být jmenována, říká: “Okolo vztahů starší žena mladší muž je stale mnoho předsudků. Myslím, že Jiřina pávě jako zralá a zkušená partnerka může dát Vojtovi nesmírně mnoho. Líbí se mi, že ti dva nekoukají na to, co si o nich kdo myslí. Já osobně jim oběma fandím.” Náš časopis bude vývoj tohoto vztahu dale sledovat a bude vás informovat.
Autor romanemperor, 31.01.2013
Přečteno 463x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí