Chocolate

Chocolate

Anotace: Můj článek do časopisu :)

Čokoláda je afrodiziakum :)
Dříve byla považována za lék a ještě na začátku 20.století se prodívala v lékárnách. Podle vědeckých průzkumů, prý ženy touží po čokoládě 2krát více než muži. Totiž, čokoláda hlavně ovlivňuje psychickou stránku člověka, tak se nemůžeme divit že?!
Fenyletylamin který je obsažený v pravé čokoládě, napomáhá při strachu a úzkosti. Zmírňuje tyto pocity. Je také nejvíce vylučován v mozku zamilovaných.
Tuto látku a jiné další, najdete jen v pravé čokoládě a hořké čokoládě. Ne náhražkách.
Čokolád je tolik druhů, že by se nedali ani spočítat.
Druhy čokolády : Mléčná, bílá, hořká, s oříšky, s jogurtem, s jahodami, s mátou, s pomeranči, s chilli paprikami, s kávou, se zelným pepřem a další.
A hlavně, čokoláda pomůže v každé životní situaci. Jste vypětí? Stres je váš kamarád? Tak si snězte celý velký kus čokolády . . . a bude vám skvěle.
Je to něco jako droga, ovšem která neškodí.
Také čokoládové máslo se přidává do různých kosmetických přípravků a také se dělají čokoládové zábaly.
Čokoládové vel moce po celém světě jsou ve Švýcarku, Itálii a Belgii.
Čokolády ovšem nejsou jen v pevném skupenství, ale i kapalném.
Známe je – horké čokolády - . Je to hodně oblíbený nápoj.
Oboje varianty jsou pro tělo skvělým zážitkem. Znáte to, když je nejhůř, otevřete plnou bonboniéru a dlabete tak dlouho, že tam nezbude vůbec nic.
Nebo když sedíte v jedné kavárně a popíjíte z hrníčku plného horké čokolády a venku třeba sněží. Věřte, tohle všechno jsem zažila a je to krásný zážitek.
Mléčná čokoláda zpevňuje kosti, 50 gramů hořké čokolády obsahuje stejné množství buněk, které chrání proti rakovině, jako 17 sklenic pomerančových šťáv.
Také ničí bakterie v ústech a zpevňuje chrup.
Prostě jezte tolik čokolády kolik chcete! Já jí miluju a nedala bych na ní dopustit!
Autor PoeziGirl, 04.08.2007
Přečteno 548x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Upřímně řečeno, článek působí spíš jako školní referát, a to ještě napsaný velmi dětským stylem - občas až nechtěně legračně. Zkuste si například přečíst prima knížku slohových prací neapolských školáků nazvanou "Já to doufejme ňák zmáknu", knihu sestavil učitel těch dětí, Marcelo D`Orta - a uvidíte, jak moc si to je podobné.

16.08.2007 15:05:00 | Ruby

Čokoládu nemusím, ale moc hezky napsané.

06.08.2007 08:10:00 | frany73

Jojo, ale teda mě ta pravá vůbec nechutná :-). Můžu se tě ještě zepat, do jakýho časopisu ty články posíláš? Bych si ho koupila, tvoje články semi hrozně líbí :-)

05.08.2007 14:26:00 | Thesssinka

Ano, ale jak říkáš, musí být pravá; a ta je drahá.
Ty běžné, které se, jak čokoláda tváří, to je chemie
a tuk!

04.08.2007 19:11:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí