Rozhovor

Rozhovor

Anotace: reportáž z lidské duše

Kurtizána pro jednoho /rozhovor/

údaje: věk: 18 let, pohlaví: žena, jméno: není podstatné

mini-slovník : Stavař – obor jedné ze zmiňovaných osob, bývalý milenec a přítel dotazované, 18 let; Kretén – přezdívka, známý, bývalý milenec, 29 let; Mechanik – původním povoláním letecký mechanik, současný přítel, milenec, 21 let.

Jména nejsou pro „nahost“ rozhovoru uvedena.

Tak dobře, otázka číslo jedna. Co tvůj sexuální život?

No, poslední dobou člověk zjišťuje, že jistý věci, který si myslel… Jsou jinak. Prostě… s určitým člověkem se člověk potom chová jinak, třeba když je ten druhej perverzní a tvrdej, tak ty vždycky zaujmeš roli tý opozice. Když on je drsnej, tak já budu ta hodná, něžná. V momentě, kdy si najdu chlapa, kterej je něžnej, tak se změním v tu perverzní.

Myslíš, že to tak má každej ?

Já to tak mám.

Ok, jak se to projevuje?

V posteli? Vždycky chováním k tomu druhýmu člověku. Ty najednou zjistíš, že roli, kterou jsi hrál v tom předcházejícím vztahu, tak kdybys jí měl hrát teď, že by ti nevyhovovala.

Co to znamená v detailech?

Detaily… Zjistíš, že jde celkově o chování při tom. Prostě ty detaily, to není to důležitý. Prostě každej s určitým člověkem hraje určitou roli.

Dobře, teď bych chtěla zkusit asociace. Tělo…



Dobře. To byla zkouška. Sex…

Kretén.

Modrá.

Moře.

Omyl.

Kretén.

Letec.

Mechanik.

Proč spojuješ asociace s lidma?

Protože je to osobnější než s věcma.

Jaká je tvá největší povahová chyba?

Polovičatost.

A vzhledová?

Hm… stehna, zadek

A čin? Tvoje největší chyba, která se nedá okecat?

Těch je spoustu. Obecně je to vždycky lhaní. To bych musela uvést aspoň dvě. Teď nevím, která je horší. Jestli to, že jsem spala se Stavařem, když jsme spolu nechodili… ale horší byl asi Kretén.

Co je pro tebe pojem nesnesitelná lehkost bytí? Co to v tobě evokuje?

To je… prostě když je to moc jednoduchý, přesně nalinkovaný. Pro mě je nesnesitelná lehkost bytí můj vztah s Mechanikem.

Máš spoustu věcí. Smíš si nechat jen jednu z nich. Co to bude?

Internet.

Dobře.

Ty se nezeptáš proč ?

Ne. Něco držíš v ruce. Co to je? Zavři oči. Co držíš?



Můžeš otevřeně.

Čúrák. Obecně.

Čistě neobecně čí?

Čistě neobecně Mechanikův.

Seš si jistá?

Hm, 100%, protože byl můj nejhezčí… To bylo prostě jako když poprvé rozbaluješ od kluka vánoční dárek a teď nevíš, jakej má vkus a bojíš se, že to bude prostě píčovina. A pak ho rozbalíš a máš z něho děsnou radost.

Nevěra?

Na nevěře mi vadí nejvíce to, že jsem nevěrná sama sobě.

Jeden člověk, který tě napadne při slově násilí.

Já nevím, asi Stavař.

Proč?

Tam to nebylo přímo násilí, ale u něj jsem věděla, že bych se mu nedokázala ubránit. Jako fyzicky. Chceš tím říct, že láska nebo sex je boj?

Když jsem spala obecně s jakýmkoliv chlapem, tak jsem si nebyla jistá, jestli jsme se pomilovali nebo poprali. Ale se Stavařem to bylo nejmarkantnější. Protože chlapi, s kterýma jsem spala potom, hráli na tu něhu a na tady ty věci. Stavař byl jedinej perverzní chlap, kterého jsem poznala.

Znamená to, že něha se ti hnusí?

Ne… Spíš, když jsem spala se Stavařem, protože byl můj první, tak jsem si myslela, že něha jsou takový ty sentimentální blbosti. Pak když jsem ji poznala s Mechanikem…ale asi se tomu pořád podvědomě bráním. Protože mi to pořád připadá patetický, hloupý.

Něha fyzická nebo něha slovní?

Něha slovní mi připadá patetický a blbá. Já uznávám asi jen tu fyzickou.

Čeho se nejvíce bojíš?

Že ztratím Stavaře. A nebo Mechanika.

Znamená to, že jsi na mužích závislá?

Dřív jsem byla. Dneska už je to jinak. Teď to vděčností přijímám, dokud to je. Pak to s vděčností nechám odejít. Až bude potřeba.

Tvůj vztah k bisexualitě…

No, dřív tvrdě odmítáno, dneska… Dřív mi byl prostě odporný jakýkoliv dotyk ženský, i když mě třeba jen objímala. Člověk v tom automaticky hledal ten… Dneska tím, že je člověk starší (nikoliv moudřejší), tak to ženský tělo je někdy teplejší.

Nepřijde ti nenormální, žes automaticky za tím normálním dotykem hledala sexualitu?

Přijde mi to nenormální, proto jsem se na tím zamýšlela. Ale až po rozhovoru s mým teplým kamarádem mi to došlo.

Existuje otázka, kterou nechceš, abych ti položila? Pokud jo, která to je?

Co se stalo s mým psem…

Odpovíš mi na ni?

Výchovná metoda mé matky. Odvezla mi ho do Litvínova a už jsem ho neviděla.

Proč to udělala?

Protože jsem lhala.

Jaké negativní slovo je pro tebe pozitivní?

Děvka. Chci být děvka pro jednoho člověka. Četla jsem knížku Kočovná nevěsta, kde ona řekla, že čistý ženský mají chlapy do manželského lože a pro pobavení mají takový, jako je ona. Proto pro Mechanika chci být ta děvka jen v tý posteli

Teď ti budu říkat dvojice a ty vždycky jedno vybereš. Pes nebo kočka?

Pes.

Čaj nebo kafe?

Kafe.

Sluha nebo posel?

Posel.

Proč?

Protože vždycky ví víc, než ten, komu tu zprávu nese.

Co pro tebe znamená slovo sluha?

Podřízenost, pokora.

Kdybys byla totálně bez peněz, byla bys schopná se prodat? Duševně, fyzicky…

Ne. Duševně jsem měla tu možnost a neudělala jsem to. A fyzicky bych to nezvládla.

Teď jsi duševně nahá od kolen dolů. Pokračuj…

Moje nahota je moje největší prohra.

A to je?

A to je Kretén. To byla věc, kterou jsem chtěla, měla jsem o tom určitou představu a… Byla jsem prostě jako malý umíněný dítě, protože jsem byla zvyklá, že to, co chci, v určité míře dostanu. My jsme spolu rok byli. Rok jsme se vídali, já u něj spala, pak jsem se s ním milovala a byl to nejúžasnější sex v mém životě. Druhej den jsem se probudila, sbalila jsem si věci a pak už jsem ho neviděla. A říkala jsem si, že jsem vyhrála, že jsem ho prostě dostala. Ale já jsem ve skutečnosti jenom věděla, že jsem prohrála.

Prohrála protože jsi ho nemilovala a neopustila ho?

Protože jsem v něm nedokázala vzbudit lásku.

Jako prohru bereš to, že jsi v něm nedokázala vzbudit lásku, nebo to, že jsi v někom nevzbudila lásku?

To, že jsem v něm nevzbudila lásku.

Milovala jsi ho?

Byla jsem do něj zamilovaná.

Na to jsem se neptala.

Ale dneska není prostě den, abych na něj nemyslela.

Seš zamilovaná?

Teď do svého nového compu.

Takže ne.

Poslední připravená otázka… Kdybys měla k čemukoliv připodobnit svoje nitro, jak by to vypadalo?

Meloun.

Proč?

Já si myslím, že jenom ten meloun vypadá, že máš hrozně tvrdou slupku, ale ta šlupka má jenom dva až tři cenťáky. Prostě to není zas tak hrozný. A když na něj zaklepeš, zjistíš co je uvnitř. Když umíš hledat.

Dík!

Prosím.
Autor stupid genius, 17.08.2007
Přečteno 528x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Za grafickou podobu se omlouvám, ale on tu nejde ani jiný styl písma:(

28.08.2007 22:05:00 | stupid genius

Tahle "duševní sonda" má určitě něco do sebe.
Je to opravdu hodně zajímavý!
jenom mi trochu vadila ta grafická podoba, někdy jsem se v tom trochu nevyznala:-)

28.08.2007 21:59:00 | paranoidandroid

zajímavý.
pár věcí tam stojí za to.
role podle toho, s kým "hraješ". přesný.
ještě si to přečtu*

17.08.2007 11:25:00 | Mango-Holka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí