TrpasliCon 2008

TrpasliCon 2008

Anotace: Můj zážitek z trpasliconu 2008. nenechte se zmást nickem... doommar = gogo = jedna a táž osoba ... :D

Je to tady… Rok uběhl jako voda a máme tu další ročník Trpasliconu. Mám za sebou měsíc a půl flákání se… Mimo flákání jsem se jen vyjímečně na něco podíval, abych se lehce připravil na moje první zkouškové období na vysoké škole… Čeká mě poslední víkend „prázdnin“ na který vychází , dnes již legendární festival, Trpaslicon.

Oproti loňské devíti-hlavé účasti mého klanu, se počet mých bližních snížil na 3+1. I tak jsme pevně rozhodnuti si con náležitě užít.

Pátek 22.2.2008
Je kolem poledne a ještě nemám zabalenu ani jednu věc. Vedu poslední hovory s druhy a s Vikym. Probíráme cestu a obsahy batohu… Začínám balit a kolem půl čtvrté máme sraz u hospody, aby se nakoupily železné zásoby. V 15:48 přijíždí vlak a já s „bandičkou“ se vydávám na svůj čtvrtý Trpaslicon.
Cca 17:45 – po strastiplné cestě vlakem a odpolední Prahou stojíme konečně v Hájích před školou. Program začíná až v 19:00, takže je čas. Kupuji svou vstupenku s pořadovým číslem 5 (letos opravdu brzo!!! :D ). Zabíráme místo na palubě milostných hrátek a jdeme poznat sympatickou, velice sympatickou, číšnici do místního Tipsport baru.
19:00 – Zahájení! Naprostá bomba! Kohy s Rimmerem jsou rok od roku lepší a letos jim to, hošánkům, spolu sluší :D. Ihned po skončení zahájení, cca po 20 minutách se přesouváme Britcomu+ na naprosto senzační program. Celý večer ve společnosti Hugha Laurieho. Na začátek klasika v podobě Černé zmije. Vrchol v podobě dvou dílů Fry & Laurie se posouvá na čas někdy po půlnoci. Následují přednášky o Hughu Lauriem, Stephenu Fryovi, Dr.Housovi atd. Poté se začíná promítat několik dílů House. Jelikož to znám nazpaměť, jdu se projít po škole.
Půlnoc – V tělocvičně běží Smeg Outs. Říkám si, že jsem to dlouho neviděl a tak zůstávám. Ihned po skončení se přesouvám zpět do Britcomu+
Cca 01:00 – Konečně… Končí promítání Dr.House a přechází se na dva díly Fry & Laurie. Paráda! Tato skečshow je velice… poutavá.
02:00 - Po skončení programu v Britcomu+ proběhnu ještě ostatní sály.
02:30 – Pokusit se usnout v naprosto vydýchaném sále, kde pořád někdo chrápe jde nemožné. Musím se odreagovat nějakou to hrou…
04:15 – Poslední podívání na čas. Pak jsem asi konečně usnul. Sláva!

Sobota 23.2.2008
08:15 – S prvníma probouzejícíma se osobami vstávám taky. Hygiena a snídaně je na prvním místě!
09:00 – Začíná program v Britcomu. Viky promítá úžasnou věc jménem Haló, haló, letos zpestřenou o bonusový díl natočený po 25 letech od vzniku seriálu.
11:00 – Začíná další úžasná věc s názvem Velkovlak. Moje přednáška se již blíží. Původní termín sobota – 10:00 se nekoná a byl jsem přesunut na 13:00. Nervozita stoupá.
12:00 – Ve velkém sále tělocvičny probíhá přednáška o jídle v Red Dwarf. Nová, nezvyklá a dosti zdařilá akce tuším čtyř mladých slečen, se vyvedla! Moje nervozita vzrůstá víc a víc. Tělocvičnu zahaluje polední slunko a projekce není absolutně vidět. To by pro moji přednášku, postavenou jenom na projekci, mohlo znamenat problém! Po dohodě s Rimmerem a Casem se přednáška přesouvá na 13:00 do sálu Sci-Fi a Fantasy, který disponuje zatemněním.
12:45 – Sál sci-fi a fantasy se slušně plní a tak začínám s přednáškou. Nervozita je extrémně vidět. S promítnutím prvního dílu masivních strojů ovšem mizí. Ze dvou epizod nakonec zbude čas na tři. Lidí stále přibývá. Snad to nebylo nejhorší…
14:00 – Odpolední program v podobě notoricky známého IT Crowd a bonusů Red Dwarf vynechávám. Namísto toho jdeme zkusit místní hospodu, kde se naprosto nepohodnem s místní kravskou výčepní. Stěhujeme se do oblíbeného Tipsport baru.
17:30 – Přicházím do Britcomu na program, na který jsem se více než těšil. Bohužel shlédnutí dvou dílů Darkplace moji duši nenaplní a celkem zklamán odcházím. )
18:30 – Navštěvuji shop a kupuji tři trika… Plodný to rok :)
19:00 – Přicházím do velkého sálu na konec Šmoldase. Letos si to opravdu dává! Následuje vědomostní soutěž, která se mi velice líbila. Poté je na řadě další program… Vyhlášení nejlepších masek. Masek bylo dost a většina opravdu dobrá. Moji favorité jsou jasní. Richmond z IT a Rick a Vyvyen z Mladí v partě. Největší zprdeleksicht končí bohužel až na 4. místě. Na třetím místě je Dorfl (zlej Rimmer). Po kolikáté na bedně už? Gratuluji! Celkem překvapivě je na druhém místě Smrť, která ovšem musela podplatit porotce! Vyhrává jeden z mých favoritů Richmond… Letos nejlepší!!!
21:30 – Asi s půlhodinovým zpožděním začíná hlavní program. Nejdříve je na řadě promítání otitulkovaných vystřižených scén I. série trpaslíka a poté to hlavní!
21:45 – Dabéři!!! Kdo nezažil, neuvěří! Takto perfektní živé komické vystoupení jsem v životě neviděl. Extáze a hodinku trvající smích. Super. To co předvádí trio Sobotka, Dušek a Prager nemá na české komediální scéně obdoby! Nic dlužni nezůstávají ani s občasnými hlody matador Halbich a nová tvář Vaculík. Pro mě jednoznačný vrchol celého víkendu. Super!
23:00 – Začíná promítání dalších nově otitulkovaných bonusů. Relaxujíce na lehátku si užívám jemného humoru a pohodlí pro svá záda…
Půlnoc – Začíná Shogunův megaprojekt Black Books. Dva díly BB, několik naprosto skvělých vystoupení Morana a Baileyho či výborné prezentace. Poté následuje další vrchol v podobě české premiéry Part Troll. Bill Bailey coby hudebník je naprostej válec! Noc poté pokračuje promítáním dalších BB, čehož se ale už neúčastním.
03:00 – Na palubě milostných hrátek se ještě nespí. Sobotní program končíme shlédnutím ukázek z několika nových amerických krváků
03:30 – Jdu spát. Chvíli kecáme o fotbale a pak nehledíce na chrápání ostatních usínám.

Neděle 24.2.2008
07:15 – S rozbřeskem a cvrkotem prvních vstávajících se budím také. Hygiena a snídaně je nejlepší začátek každého dne :)
07:50 – Do prvního promítání je dlouhá doba. Ve všech sálech se spí. Beru booka a čas krátím koukáním na americkou blbinku – Špinavej Joe.
09:00 – Začíná Tenká modrá linie. Známý, ale vynikající seriál… Po shlédnutí dílu se jdeme sbalit.
09:45 – Loučíme se s několika organizátory a míříme směr metro a Masarykovo nádraží. Nashledanou za rok!
12:15 – Přijíždíme domů. Vybalit, vykoupat, najíst, comp a spaní… Krásné chvilky.

Pondělí 25.2.2008
Začal mi první školní den druhého semestru. Nesmím se zapomenout vybavit novými suvenýry z Trpasliconu…
15:00 – Začínám prohlížet a třídit fotky a videa. Píšu report. Trpaslíkovský víkend, volno… všechno končí psaním těchto vzpomínek… Na konec malé shrnutí.

Závěr
Po roce jsem opět strávil vynikající víkend po boku kamarádů, náhodných známých, Červeného trpaslíka a britského humoru. Prostě všeho, co mám rád. Letošní ročník byl opět ve znamení vývoje. K dispozici byl velký sál tělocvičny ihned od začátku. Spát se dalo všude, tudíž se opravdu dalo spát, aniž by se musel čuchat nějaký extrémní puch, poslouchat šílené chrápání, či se snažit ochladit v brutálně přehřáté třídě. Suvenýrů bylo stejně jako vloni dost, některé navíc i levnější. Shlédl jsem staré i nové věci, potkal se starými známými, poznal nové. Přivezl jsem si několik nových seriálů, věcí i zážitků. Naprostým vrcholem byl určitě výstup pětice VIP hvězd.
Každá věc má určitě i své zápory. Letos to byla snad akorát absence Medivadla a možná lehké zklamání z Darkplace. Jinak se vše povedlo na jedničku. Děkuji všem organizátorům, přednášejícím i všem účastníkům a těším se opět za rok na shledanou…
Autor Doommar, 25.02.2008
Přečteno 954x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí